Iets mis met mijn DVD-driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

miguelreijnen

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Hoi,

sinds kort heb ik een laptop. In het begin deed de DVD-speler die erin zit het gewoon. Later hield hij ermee op. Ik kan hem nog zien bij de hardware-lijst, maar hij zegt dat er iets mis is met de driver. Ik heb al geprobeerd te kijken of hij een andere driver kon vinden ofzo maar niks helpt. Kan iemand mij helpen?

Groeten Miguel

In apparaatbeheer 't ding de-installeren, windows opnieuw opstarten en je probleem is opgelost.

Drivers via apparaat beheer verwijderen en opnieuw opstarten. dan zal hij hem opnieuw herkent en misschien het probleem oplossen.

welk merk is hij.
en me welke software kijkt gij dvd.

Toshiba SD-R2312, werkt bij geen enkele software.

In apparaatbeheer 't ding de-installeren, windows opnieuw opstarten en je probleem is opgelost.

Dit had ik al geprobeerd maar werkte niet...

Drivers via apparaat beheer verwijderen en opnieuw opstarten. dan zal hij hem opnieuw herkent en misschien het probleem oplossen.

Dit had ik al geprobeerd maar werkte niet...

Laatst bewerkt door een moderator:
Als dat niet werkt moet je op het forum zoeken naar code 39. Hij vindt dan de DVD/rom enz niet meer en geeft aan dat er een fout is. Probeer deze eens±P

Zoek naar nieuwe Drivers.
Ergens staat Drivers updaten

driver updaten had ik al gedaan dat werkte ook niet

Als dat niet werkt moet je op het forum zoeken naar code 39. Hij vindt dan de DVD/rom enz niet meer en geeft aan dat er een fout is. Probeer deze eens±P

Nou U begint over code 39, heb ik zelf even gekeken, en bij mij zegtie het probleem code 37 is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

To merge = samenvoegen.

Maar: dit mag aan de werking van de fix niets af doen.

Greetz,

Harry.

P.S.: ik zie juist dat je DVD-speler weer werkt.

Graag gedaan !

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan