Nieuwe Video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

o0tomma0o

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
hallo, ik zoek een nieuwe video kaart, ik hep nu een Nvidia Gforce 6150 SE, maar ik weet nie wat voor een video kaart er in mijn pc kan, wie kan mij helpen??
BvD

moederbord info ? en de rest van je comp is wel handig.

en verder wat wil je eermee gaan doen ?

mijn moederboard is een Nvidia Gforce 6100 nForce 405
ik hep een AMD sempron 3400+, 1 GB interngeheugen
ik wil een nieuwe video kaart voor BF2, die kan ik nu wel spelen, maar met alles op Low, MUV de texture, die staat op middle.

oke die bovenste is je mobo maar heeft je mobo AGP of PCI-E ?

en verder ik heb een x1650 pro daar kan ik BF2 op middel spelen en sommige dingen op high.

verder hoeveel wil je uit geven ?

je kan ook voor 1950 pro gaan kan je hem wel op high spelen.

maar let ook op de rest van je comp dat dat ook mee speelt niet alleen de videokaart.

de rest van mijn pc is goed denk ik, want met mijn oude kaart speel ik alles op low, behalve texture, en het wert prima, maar hoe kan ik zien of ie AGP is??

als je hem in de winkel koopt staat het er bij.

maar verwacht niet dat met een nieuwe videokaart dat je meteen alles op high kan spelen.
bij bf2 past die automatisch aan op het max wat je comp aankan.

oke die bovenste is je mobo maar heeft je mobo AGP of PCI-E ?

en verder ik heb een x1650 pro daar kan ik BF2 op middel spelen en sommige dingen op high.

verder hoeveel wil je uit geven ?

je kan ook voor 1950 pro gaan kan je hem wel op high spelen.

maar let ook op de rest van je comp dat dat ook mee speelt niet alleen de videokaart.

HUH ik speel bf2 met een 1300pro op high.
dan is de rest van je systeem niet zo goed seker????

Waar halen jullie het toch allemaal vandaan:o:o

En dat terwijl TS echt nog niet heeft verteld over welk moederbord het gaat....

Want eh... die Nvidia Geforce 6100 is de chipset en NIET het moederbord:evil:

Leuk om te weten waar het op eindigt, maar geef je moederbord-naam nu eens volledig...

En, wanneer het gaat om een zgn. merk-pc, zoals b.v. Dell, Compaq, HP, Packard Bell, Acer of zo iets, geef dan het juiste merk en type van die PC!

d fabrikant is packed bell, de voledige naam is(*trommel geroffel*):MCP61SM-AM

ik denk dat ik deze kaart neem: ATi EAH2400PRO/HTP 256MB DDR2, is deze goed??

Dus belangrijk:

- Heeft je moederbord een AGP of een PCI-express aansluiting voor de videokaart?

- En de prestaties zijn natuurlijk afhankelijk van de zwakste schakel. Dat kan na het plaatsen van een super videokaart dan bijv de processor zijn (of je geheugen enz) Daarom kan de één met videokaart X een spel op hogere settings spelen dan iemand anders met de zelfde videokaart X....
Dat is wat Rickmeister bedoelt Jwamd...

Ook nog leuk: bijv. een AGP 8x videokaart (die heb je gauw als je een wat snellere wil) in een AGP 4x-slot (mogelijk op ouder moederbord), draait dan natuurlijk op 4x AGP.

Maar de Topic starter is inderdaad wel heel beperkt in het geven van info :confused: Zo kan er weinig geholpen worden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan