Legale xp duits naar nederlands?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacm36

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Ik heb een pc gekocht met een legale windows xp home edition, compleet met de originele cd en de code. Probleem is dat het een duitse versie is (pc komt ook uit Duitsland). Bestaat er een mogelijkheid om dit om te schakelen naar Nederlands?

Kan ik eventueel deze legale duitse xp upgraden met een Nederlandse vista home premium?
groet, Jac.

je zal toch een Nederlandse moeten Kopen ben ik bang,omzetten kan niet:D

en upgraden met een Nederlandse vista home premium ook niet?

Als student kan ik een taalpack downloaden. Porbeer eens de site van microsoft te doorzoeken...

Ik dacht in mijn onwetendheid dat als je een keurige legale duitse xp had dat je die wel kon upgraden met een eveneens keurig legale nederlandse vista premium:confused: Als ik dat geweten had, dan had ik hem niet gekocht.

Ik dacht in mijn onwetendheid dat als je een keurige legale duitse xp had dat je die wel kon upgraden met een eveneens keurig legale nederlandse vista premium:confused: Als ik dat geweten had, dan had ik hem niet gekocht.

Heb je een upgrade versie van Vista? Of een gewone? Anders kan je er altijd voor kiezen om een totaal nieuwe installatie te starten.

Nog geen! Ik ging ervan uit dat het met een upgrade versie zou kunnen. Dat is tenminste niet zo duur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan