Curriculum Vitae

Status
Niet open voor verdere reacties.

robocop

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Ik heb een vraag;
ik probeer in word 2003 een cv tem aken, maar het probleem is hij hakt elke keer in 2 delen.

Je kan mogelijk toch een iets kleiner lettertype gebruiken.

Btw.
Mijn CV is op het moment ook al 2 pagina's groot.. als ik al mijn baantjes + stages + opleidingen erop zet.
Is nog nooit raar naar gekeken.

Ik zou er 1 doen die standaard is, en makkelijk te lezen..

Voor de offertes hier in het bedrijf gebruiken we gewoon: Arial grootte: 12/10

Als de tekst net niet past en je wilt het toch op 1 pagina hebben, kun je het volgende eens proberen:
Ga naar Bestand en dan naar het Afdrukvoorbeeld
Klik in de werkbalk op het 7e icoon van links "Tekst passend maken".
Word past dan automatisch het lettertype zo aan, dat de tekst precies op 1 pagina past.

Mijn CV is 3 pagina's en er staat niks overbodigs op... maakt niet veel uit hoe groot hij is, zolang hij maar overzichtelijk en leesbaar is.

Mijn CV is 3 pagina's en er staat niks overbodigs op... maakt niet veel uit hoe groot hij is, zolang hij maar overzichtelijk en leesbaar is.
die van mij ook 3 pagina's. ze lezen meestal niet tot het einde, maar als je met je laatste jobs je CV begint, hebben ze toch het belangrijkste gelezen.

steven

Ik gebruik Verdana. Je kunt verkleinen door de lettergrootte op 9,5 te zetten de ruimte tussen op meerdere: 0,95. Twee pagina's vind ik een goed uitgangspunt.

Of maak er een tabel van. Links het topic, rechts de inhoud. Het aantal bladzijdes moet niet uitmaken

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan