RAID 1 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

whalertje35

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Hallo,

Ik heb een probleem met de schone RAID 1 installatie van mijn PC. Mijn moederbord is een ASUS M2N-E met een NVIDIA 570 Ultra chipset. Mijn harde schijven zijn 2x SATAII Samsung Spinpoint 320 GB. Ik draai onder Windows XP Prof.

Ik heb aan de hand van het boekje de BIOS instellingen gedaan en dit ziet er naar mijn inzien goed uit. Ik heb een zgn F6 installatiediskette gemaakt met behulp van de bijgeleverde CD ROM, met het moment van hardwareconfiguratie controle druk ik op F6 (staat ook onder in de balk), dan druk is de flop er in en dan zegt Windows druk op F2 voor automatisch systeemherstel en dan vraagt die om een diskette met Windows Automatisch Systeemherstel. Hij blijft dan staan wachten en dan na een minuut gaat die verder met drivers installeren van de XP cd rom.

Ik kom nu voor geen meter meer verder, ik heb alles geprobeerd. Heeft iemand de gouden tip voor mij?

Welkom op Helpmij.:)

Je moet F2 niet gebruiken, als je Windows schoon wil installeren. Je kiest voor "Enter" en dan gaat de setup beginnen. Zodra je onderin het beeld de melding "F6 voor SCSI/RAID" krijgt, moet je F6 indrukken. Verderop tijdens de setup wordt er om die floppy gevraagt.

Welkom op Helpmij.:)

Je moet F2 niet gebruiken, als je Windows schoon wil installeren. Je kiest voor "Enter" en dan gaat de setup beginnen. Zodra je onderin het beeld de melding "F6 voor SCSI/RAID" krijgt, moet je F6 indrukken. Verderop tijdens de setup wordt er om die floppy gevraagt.

Thanks, maar hij gaf na dat ik op F6 gedrukt had een scherm met F2 erop en dan systeemherstel. Maar ik ga het gelijk proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan