mistitikimikis
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2007
hallo,
ik heb altijd een beetje met een "gewone" printer gewerkt maar ben enige tijd geleden opgewarmd geworden om een laserprinter te kopen wanneer ik meer te printen heb. Er werd gesproken over 1.500 of meer prints. OK, de cartridges zijn zowat zo duur als een nieuwe printer, maar alla. Wanneer het e.e.a. stabieler en kwalitatief beter werkt ben ik al tevreden. Nu werd ik op voorhand gewaarschuwd dat de meegeleverde toner slechts een hoeveelheid is om te beginnen. Nu heb ik voor de eerste maal toner gewisseld, even geslikt
maar heb de mouwen opgestroopt om mijn vele, vele honderden prints te maken. Een bittere pil :shocked:, nu na 100 prints in kleur (de afbeelding is 27x11 cm.) verschijnt groen al met strepen en zie je op de Magenta-toner ook al strepen op de rol. Een beetje husselen helpt niet. Nu heb ik ergens weer snel gelezen dat er verschillende tonerprijzen zijn: een voor minder en de andere voor veel meer prints
. Nu moet ik eerlijk zeggen, dat ik voor vier cartridges met toner voor rond de 400 Euro toch wel iets verwacht of ben ik dan werkelijk onnozel geweest? Ik heb een Lexmark c500.
Is er iemand die mij enige ervaring mee kan delen aangaande laserprinters en tonergebruik/prijzen?
Bij voorbaat dank!
ik heb altijd een beetje met een "gewone" printer gewerkt maar ben enige tijd geleden opgewarmd geworden om een laserprinter te kopen wanneer ik meer te printen heb. Er werd gesproken over 1.500 of meer prints. OK, de cartridges zijn zowat zo duur als een nieuwe printer, maar alla. Wanneer het e.e.a. stabieler en kwalitatief beter werkt ben ik al tevreden. Nu werd ik op voorhand gewaarschuwd dat de meegeleverde toner slechts een hoeveelheid is om te beginnen. Nu heb ik voor de eerste maal toner gewisseld, even geslikt
Is er iemand die mij enige ervaring mee kan delen aangaande laserprinters en tonergebruik/prijzen?
Bij voorbaat dank!