Traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitohond

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2005
Ik heb het volgende probleem, zo'n paar keer per dag staat mij computer achter elkaar te ratelen, net of er een programma wordt opgezet, maar daar kan ik niets van terug vinden, soms duurt het meer dan een halfuur. Het ergste is, dat ik dan practisch niets kan doen, het duurt wel tien minuten voordat ik iets geopend krijg. Hoe kom ik er achter wat dat is?
Bij voorbaat hartelijk dank

Graag de link "Breng dit bericht onder de aandacht van een moderator" gebruiken waarvoor deze is en niet om je vragen te stellen.

Als je op de link klikt staat in het volgende venster duidelijk omschreven waarvoor de link is:
Note: Via deze weg kan u een moderator berichten over een foutief geplaatst topic. Gebruik dit ook om SPAM, reclame berichten en probleem berichten (schelden, taalgebruik, etc) te melden.

Ik heb het volgende probleem, zo'n paar keer per dag staat mij computer achter elkaar te ratelen, net of er een programma wordt opgezet, maar daar kan ik niets van terug vinden, soms duurt het meer dan een halfuur. Het ergste is, dat ik dan practisch niets kan doen, het duurt wel tien minuten voordat ik iets geopend krijg. Hoe kom ik er achter wat dat is?
Bij voorbaat hartelijk dank

Kijk, wanneer dat gebeurt, eens bij taakbeheer of je kunt ontdekken welk proces dan zo druk bezig is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan