Ledengedeelte website

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobboersma

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2007
Ik zou graag een ledengedeelte op de website hebben waarbij leden dingen kunnen opslaan en later er weer kunnen afhallen

of te wel ze loggen in op een apart gedeelte daar kunnen ze dan foto's klaarzetten voor mij om op de website te zetten.

zou iemand mij daar mee kunnen helpen.

Als het alleen om afbeeldingen gaat welke jij op de website moet plaatsen is het handiger om alleen een FTP-account aan te maken met toegang tot een specifieke map.

Als het alleen om afbeeldingen gaat welke jij op de website moet plaatsen is het handiger om alleen een FTP-account aan te maken met toegang tot een specifieke map.

Ja zoiets bedoel ik kunnen er dan ook pdf bestanden en word bestanden op.

Dan moet je dus even een FTP-account aanmaken en die gegevens aan de persoon te geven die wat wil plaatsen...

Heb je je website bij een webhosting? Ik kan bij de mijne in ieder geval aangeven dat die bepaalde account alleen bij die map mag wezen.

Heb je je website bij een webhosting? Ik kan bij de mijne in ieder geval aangeven dat die bepaalde account alleen bij die map mag wezen.

ik heb hosting bij hosting2go allen ik weet dus niet presies wat ik moet vragen wil u dat nog een keer zeggen. dan kan ik ze wel eens vragen

Waarschijnlijk kun jij zelf een FTP-account aanmaken? Je zult wel gebruik maken van DirectAdmin of CPanel.

In die pakketten kun je dus aangeven waar de account wel of geen toegang voor heeft.

Mocht dat niet het geval zijn dan moet je even vragen of het mogelijk is om een FTP-account aan te maken welke alleen toegang heeft tot een specifieke map.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk kun jij zelf een FTP-account aanmaken? Je zult wel gebruik maken van DirectAdmin of CPanel.

In die pakket kun je dus aangeven waar de account wel of geen toegang voor heeft.

Mocht dat niet het geval zijn dan moet je even vragen of het mogelijk is om een FTP-account aan te maken welke alleen toegang heeft tot een specifieke map.

Bedankt. ik zal ze even vragen of het mogelijk is bedankt voor de snelle afhandeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan