Muispijl verbergen tijdens presentatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kymure

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Kan ik in powerpoint het zo instellen dat de muispijl automatisch verdwijnt als ik de presentatie afspeel??? hij draait namelijk op een plasma scherm in de winkel en sons staat er een grote muispeil middenin beeld... kan dit???????????

als je de pijl helemaal rechts onderin beeld zet, zie je hem niet. Is dat een oplossing?
Bij mij komt de pijl trouwens alleen in beeld als ik de muis beweeg, misschien moet je de muis stil laten liggen. Een directe-muis-weg-oplossing kan ik nog niet vinden in powerpoint...

Hoi,

nee dat is geen oplossing want de muis ligt op een bureau in het kantoor, één keer er tegen stoten en hij staat hinderlijk in de winkel op het scherm....

Hoi,

en waar in office 2007? want daar kan ik hem niet vinden linksonderin...

Hoi,

en waar in office 2007? want daar kan ik hem niet vinden linksonderin...

in office 2007 is dit hetzelfde zie ik net, linksonderin beeld even heen en weer gaan, zie je een menutje opkomen > pijlopties > verbergen

zie ook plaatje

Bijlagen

• pijlverbergen.png
    pijlverbergen.png
    90,4 KB · Weergaven: 278
Hoi,

ik zoek me rot, maart kan nergens dat voorbeeldje vinden....
zie bijlage van mijn hoofdscherm..

:-)

MVG,

Remco

Bijlagen

• powerpoint.jpg
    powerpoint.jpg
    42,2 KB · Weergaven: 145
Laatst bewerkt:
Openen met powerpoint, dan zie je de voorstelling.
Je ziet dan onderin die opties ook.

Dus niet eerst powerpoint openen en die pps opzoeken.

Laatst bewerkt:
Dus niet eerst powerpoint openen en die pps opzoeken.

Kan toch ook? Moet je hem openen, daarna gewoon op F5 drukken om af te spelen. Dan zie je ook de presentaite + het menutje linksonderin.

Ja, kan ook.:D
Of een muis kopen met een aan/uit knopje, dat werkt ook.

????????

Je drukt toch gewoon op f5 en dan verdwijnt de muis toch automatisch

Laatst bewerkt:
sneltoetsen en juiste presentatie instelling

Weet niet of dit in 2007 zo werkt, maar wel in XP (2002) versie van Powerpoint.
als diavoorstelling instellingen is ingesteld op Kiosk (volledig scherm) dan blijft muisaanwijzer in beeld en werken sneltoesten ook niet. Kies voor "met een spreker (volledig scherm)".
Start nu de voorstelling, muisaanwijzer zal binnen enkele seconden verdwijnen, je kan ook direct sneltoets Ctrl + H gebruiken om aanwijzer + navigatieknop direct te verbergen.
Ben benieuwd of dit in 2007 hetzelfde werkt. Succes!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan