beveiliging usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

woodymax

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
hallo allen,

ik heb een u3 usb stick en wil de data goed beveiligen.
Waarom gebruik ik de u3 beveiliging niet ??? simpel, klik op wachtwoord vergeten, hij formateerd de stick, dan laat je recover mij files o.i.d scannen en je hebt haast alles weer terug, dit is mijn ervaring.

het moet:

1 op elke acount te draaien zijn (je moet dus geen admin rechten nodig hebben want die heb je niet op school / werk)

2 het programma moet vanaf de usb stick te starten zijn

3 het moet na formateren en dan recoveren niet meer terug te vinden zijn.

wat kan ik hier voor gebruiken ???

groeten mark
ps een beveiligd zip / rar met wachtwoord wil niet want we hebben geen win zip/rar op school / werk. (en dat mag er ook niet op)

Als de data echt zo belangrijk voor je is wat niemand mag hebben, gooi er dan wat geld tegenaan en koop een goede.
Vertrouw niet op prograatjes die beloven zo'n stick te beveiligen, want alles is te kraken.
Ga ook niet op zoek naar gratis software die van alles beloven.

Gewoon even investeren.

http://www.bioslimdisk.com/bioslimdisk.htm

nou het gaat er meer om van als iemand hem vindt dat hij er niks mee kan, helaas als klasgenoten of andere mensen zo'n u3 stick vinden die beveiligt is met wachtwoord, klikken ze gelijk op wachtwoord vergeten, dit wil ik voorkomen met iets andere software dan de standaard.

groeten mark

Dan ben je vergeten op de link te klikken die ik gaf, want dat is de enige oplossing die je zoekt.

nee niet vergeten, maar veels te duur.

groeten mark

OK, dan verslik ik me in het belang van de te beveiligen data.

nee dat doe je niet, dit zijn mooie sticks, maar het gaat erom dat je niet 1-2-3 bij de data kan en dat je niet op wachtwoord vergeten kan klikken, de meeste mensen (denken) er dan niks mee te kunnen, wat heeft iemand aan mijn proefwerken ???

groeten mark

ik heb een usbstick van 4 gig aan autosleutels hangen nooit verloren/laten liggen
mag dat een portable winrar die instaleerd namelijk niets op pc van school/werk

ik heb een usbstick van 4 gig aan autosleutels hangen nooit verloren/laten liggen
mag dat een portable winrar die instaleerd namelijk niets op pc van school/werk

bedankt, maar te omslachtig, ik moet tijdens leswisseling binnen 5 minuten in het juiste lokaal zien te komen, laptop neerzetten en bij me bestanden komen.

groeten mark

ik heb truecrypt bekeken en vind dat nog mooier, (omdat je hidden volumes kunt aanmaken) helaas werkt het niet als je geen admin rechten hebt.

dus bestaat er een proggie (zoals truecrypt) waarmee je hidden volumes mee aan kunt maken ??? (en waar je geen admin rechten voor nodig hebt)

groeten mark

helaas moet je hier ook voor betalen

ik ben al de hele middag en avond aan het zoeken en nog steeds niks gevonden, wat ik wil is simpel:

1 een prog wat zonder installatie van de usb stick draait
2 een prog wat geen admin rechten nodig heeft
3 een prog wat verborgen volumes kan aanmaken.

dit is alles.

groeten mark

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp nog steeds niet wat er mis is met het progje van mijn link:

er staat toch duidelijk FREE VERSION

Restrictions on Free Version

* no function restriction
* no spyware and adware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan