Installatie wordpress

Wok

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2013
Ik wil wordpress onder xampp zetten om lokaal een website te boven.
Ik heb de hele map wordpress onder c:\xampp\htdocs geplaatst
xampp draait met apache en mariadb, en heb een database aangemaakt.
na het installeren van wordpress, moet ik iedere keer weer opnieuw inloggen
het vermoeden bestaat dat er een verwijzing niet goed staat.
Maar waar moet ik zoeken , wat hulp in de goede richting is welkom

na het installeren van wordpress, moet ik iedere keer weer opnieuw inloggen

Zit je in een login loop (dus telkens na inloggen weer terug naar de inlog pagina) of bedoel je dat je sessie niet doorloopt waardoor je na 1x inloggen en afsluiten niet meer direct door kunt als je het admin panel opnieuw opent?

Deze al gezien?
AI-overzicht

Als je in WordPress steeds opnieuw moet inloggen of wordt teruggestest naar het inlogscherm, kun je dit oplossen door stapsgewijs de Kinsta Handleiding te volgen voor het legen van cookies en het controleren van je instellingen. [1, 2]

Oorzaken en oplossingen
    • Browsercookies en cache: WordPress gebruikt cookies om je inlogstatus te onthouden. Als deze beschadigd zijn, loop je vast. Wis de cache en cookies van je browser. [1, 2]
    • Verkeerde Site URL: Als je WordPress-adres (URL) en Site-adres niet overeenkomen in je dashboard of wp-config.php, blijft de pagina verversen. [1, 2]
    • Plugin-conflicten: Soms zorgt een beveiligings- of cachingplugin ervoor dat je sessie direct vervalt. Deactiveer tijdelijk al je plugins via FTP of bestandsbeheer. [1, 2]
    • ** .htaccess bestand**: Een corrupte .htaccess op je server kan omleidingen veroorzaken. Hernoem deze via FTP naar .htaccess_oud om te testen.

Daarom vroeg ik eerst wat de TS bedoelde voordat ik met oplossingen kom voor een probleem wat-ie misschien niet heeft :)
Want het laatste is een setting binnen de Wordpress omgeving (meestal aangepast door plugins zoals Wordfence)

Ik kom niet verder dan de dashbordbasispagina, alles wat ik aanpas verdwijnt in het niets.
Dus ja een soort van een loop dat ik weer moet inloggen

Terug
Bovenaan Onderaan