Beste Forum leden
Ik heb een probleem met Adobe Primaire Pro
Het probleem zit hem in Capture en Importeren. Ik werk met versie 2.0
Het programma start wel gewoon goed op en ik kan ook sessie aanmaken en openen. Exporteren gaat ook gewoon prima. Maar zodra ik wil gaan Capture of importeren loopt het programma muur vast. Het programma geeft vervolgens ook geen foutmelding aan reageert niet meer. Enige optie is afsluiten en opnieuw opstarten, maar het probleem blijft aanwezig.
Ik heb het volgende reeds gedaan om me probleem op te lossen.
- Her-installatie van het programma
- Spy en Virus gescand
- MemTest uitgevoerd
- Systeem herstel uitgevoerd
Maar niets van het hier bovenstaande heeft tot enig resultaat geleid.
Aangezien ik hier ook nog een versie van Primaire Pro 1.5 heb liggen heb ik deze ook geïnstalleerd. Maar dit van dit programma krijg ik slechts alleen het opstart scherm. De standaard Moviemaker die XP levert heeft het zelfde probleem gehad. Maar dit programma werkt op onverklaarbare wijze gewoon weer.
Heeft iemand misschien wel een oplossing voor dit probleem ? Er is nogal haast bij geboden. Aanstaande zondag moet ik iets afleveren voor een jeugdkerkorganisatie en zonder Primaire kan ik dat niet.
Alvast heel erg bedankt
Met vriendelijke groet, Frans
Ik heb een probleem met Adobe Primaire Pro
Het probleem zit hem in Capture en Importeren. Ik werk met versie 2.0
Het programma start wel gewoon goed op en ik kan ook sessie aanmaken en openen. Exporteren gaat ook gewoon prima. Maar zodra ik wil gaan Capture of importeren loopt het programma muur vast. Het programma geeft vervolgens ook geen foutmelding aan reageert niet meer. Enige optie is afsluiten en opnieuw opstarten, maar het probleem blijft aanwezig.
Ik heb het volgende reeds gedaan om me probleem op te lossen.
- Her-installatie van het programma
- Spy en Virus gescand
- MemTest uitgevoerd
- Systeem herstel uitgevoerd
Maar niets van het hier bovenstaande heeft tot enig resultaat geleid.
Aangezien ik hier ook nog een versie van Primaire Pro 1.5 heb liggen heb ik deze ook geïnstalleerd. Maar dit van dit programma krijg ik slechts alleen het opstart scherm. De standaard Moviemaker die XP levert heeft het zelfde probleem gehad. Maar dit programma werkt op onverklaarbare wijze gewoon weer.
Heeft iemand misschien wel een oplossing voor dit probleem ? Er is nogal haast bij geboden. Aanstaande zondag moet ik iets afleveren voor een jeugdkerkorganisatie en zonder Primaire kan ik dat niet.
Alvast heel erg bedankt
Met vriendelijke groet, Frans
Laatst bewerkt door een moderator: