totalmedia werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritske88

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
hallo,
ik heb windows vista en heb een DVB-T & analog USB Stick voor naar tv te kijken. Wanneer ik totalmedia 2 geinstalleerd heb en ik wil het openen zegt de computer het volgende: installeer windows media player 9.0 of een hogere versie.
Kan iemand mij helpen want ik zit nogthans met windows media player 11.
dank u bij voorbaat.

Wie was er eerst? Arcsoft TotalMedia 2 of de update naar WMP 11?

ewel, wmp 11 zit standaard op windows vista dusja wmp is eerst en dan totalmedia
en ik heb geen updates gedaan van wmp

Hmm... James, dat komt ervan als je over de "vista" leest... mijn fout. :o

Misschien is het verstandiger om versie 3 van hun software uit te proberen voor Vista.

das niet erg, iedereen kan ne keer een foutje maken.
ja ewel, ik heb al ne keer versie 3 geïnstalleerd en dat gaat, maarja het is maar een 15dagen versie. dus ik ben daar ook niets mee, tenzij dat ik een crack ofzo zou hebben, maar die vindt ik niet.

Dan blijft het daar ook bij he. Versie 2 is niet compatibel met Vista en versie 3 is niet gratis. Verder mogen we je niet verder helpen met cracks e.d.

Wij kunnen het WMP-probleem niet oplossen omdat we niets aan het TotalMedia-programma en hoe het redeneert kunnen veranderen, en de mensen van Arcsoft zullen je meteen doorverwijzen naar versie 3 moest je daar om hulp vragen.

jag en azo kan ik geen tv meer bekijken om mijn laptop.
tenzij met powercinema, moja da ga zo traag en kan niet opnemen.

Voer het programma eens uit onder de XPSPII compabiliteitsmodus, en als administrator?

al geprobeerd en hij geeft nog altijd dezelfde fout dat hij wmp 9 of hoger wilt

al geprobeerd en hij geeft nog altijd dezelfde fout dat hij wmp 9 of hoger wilt

Heb je de mogelijkheid om een versie aan te wijzen toevallig, of is dit gewoon ingebakken (wat meestal zo is helaas).

Creatieve work-around: Media Player 9 installeren onder compabiliteitsmodus?

nee ge kunt niets aanwijzen ofzo. gewoon meteen installeren
en wat bedoel je met: Creatieve work-around: Media Player 9 installeren onder compabiliteitsmodus?

maar zou ik er niet kunnen voor zorgen dat totalmedia mijn wmp 11 vindt.
of zou er geen crack bestaan voor totalmedia 3 want die gaat, maar het is een proefversie

Nogmaals fritske88, wij mogen jouw niet helpen met illegale activiteiten vanwege de huisregels. Je zult goed moeten googlen denk ik, of een alternatief vinden uiteraard!

nee ge kunt niets aanwijzen ofzo. gewoon meteen installeren
en wat bedoel je met: Creatieve work-around: Media Player 9 installeren onder compabiliteitsmodus?
Download de setup van Media Player 9. Als je deze wilt installeren zal deze vermoedelijk aangeven dat zij niet werkt op Vista.
Als je de setup draait onder de compabiliteitsmodus, standje XP SP II, heb je kans dat deze wel installereert.

maar zou ik er niet kunnen voor zorgen dat totalmedia mijn wmp 11 vindt.
Dat vroeg ik dus. Ik ken het programma verder niet maar ik denk dat je dat niet kan aangeven.
of zou er geen crack bestaan voor totalmedia 3 want die gaat, maar het is een proefversie
Ongetwijfeld dat deze bestaat. Zie antwoord James.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan