Frontpage 2003 aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Waar kan ik fp 2003 legaal kopen? Iemand een idee? Kan namelijk nergens op internet wat vinden hierover.

Groet,

Dan zul je het gehele "Office" pakket moeten kopen!

Zie Correct, Bol.com e.d.
Of gewoon de computerwinkel in jouw stad;)

Dan zul je het gehele "Office" pakket moeten kopen!

Zie Correct, Bol.com e.d.
Of gewoon de computerwinkel in jouw stad;)

Ik heb thuis office 2003 pro op de pc staan maar daar zit geen fp 2003 bij hoor.
FP 2003 zit toch los van office?? Welk pakket heb je het over dan??

Voor je gaat bestellen bij Bol, kinderen op het VO, VMBO, MBO of ROC? Alle deze instellingen hebben een licentie- overeenkomst afgesloten bij SLBdiensten via hun kun je software bestellen bij Slim!

Op de website van Slim! hebben ook ouders en studenten de mogelijkheid software aan te schaffen, stukken goedkoper dan in de winkel (tot 90%).

Mijn vriendin werkt in het onderwijs en ik heb net Vista Ultimate en Office 2007 Enterprise (was een combi aanbieding) voor 30 euro gekocht. :D

Voor studenten en medewerkers van universiteiten en hogescholen, medewerkers van basisscholen en (ouders van) basisschoolleerlingen moet je op de site van Surfspot zijn.

Er vindt wel een controle plaats, bij slim! op basis van een email adres dat je op moet geven. Dit moet een email adres van een aangesloten instelling zijn.

Laatst bewerkt:
Voor je gaat bestellen bij Bol, kinderen op het VO, VMBO, MBO of ROC? Alle deze instellingen hebben een licentie- overeenkomst afgesloten bij SLBdiensten via hun kun je software bestellen bij Slim!

Op de website van Slim! hebben ook ouders en studenten de mogelijkheid software aan te schaffen, stukken goedkoper dan in de winkel (tot 90%).

Mijn vriendin werkt in het onderwijs en ik heb net Vista Ultimate en Office 2007 Enterprise (was een combi aanbieding) voor 30 euro gekocht. :D

Voor studenten en medewerkers van universiteiten en hogescholen, medewerkers van basisscholen en (ouders van) basisschoolleerlingen moet je op de site van Surfspot zijn.

Er vindt wel een controle plaats, bij slim! op basis van een email adres dat je op moet geven. Dit moet een email adres van een aangesloten instelling zijn.

Dank je wel voor de info. Ik heb me aangemeld bij Surfspot omdat mijn dochter nog op de basisschool zit. Ik wacht mijn aanvraag even af.

Kijk hier hebben we nou wat aan :p

Danjewel!:thumb:

Frontpage bestaat niet meer

Frontpage is (jammer genoeg) niet meer verkrijgbaar. Ik had er snel nog een paar gekocht voor informatica-klanten, maar die zijn allen verkocht.

De opvolger op dit moment is de (ik dacht niet in het Nederlands verkrijgbare) Expression Web versie 3. Wel redelijk duur in de winkels hier, maar je kunt ze rechtstreeks in USD bestellen en je krijgt er meteen de optie bij van een gratis upgrade naar versie 4.0

Ga dit wellicht nog een dezer weken zelf uittesten. Bij probleempjes kun je mij mailen, maar zet de info van mij dan graag publiek voor anderen op dit zeer nuttige forum!

VAN BELLE Jean Marc, ouderwetse computerdokter uit de mainframetijd in de jaren '80... (oude zak dus)

PS: Ben vooral benieuwd of de framefunctie nog zo goed blijft in de nieuwe versie! De add-ons werkten niet zo goed, maar daarvoor bestaat er andere geniale menusoftware, maar dan moet je wel veel meer tijd uittrekken en ga je boven het basisniveau uit in html-taal.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom wil je een pakket kopen dat a) zeven jaar oud is (een eeuwigheid op internet), b) met regelmaat pagina's oplevert waar alleen IE mee om kan gaan. en waar je, c) een compleet office pakket voor moet kopen? Probeer Kompozer eens zou ik zeggen, gratis dus je hebt niets te verliezen.

PS: Ben vooral benieuwd of de framefunctie nog zo goed blijft in de nieuwe versie! De add-ons werkten niet zo goed, maar daarvoor bestaat er andere geniale menusoftware, maar dan moet je wel veel meer tijd uittrekken en ga je boven het basisniveau uit in html-taal.
Frame functie? Frames gebruiken is geen goed idee, de arme google bots raken er van in de war en als zij in de war raken van jouw site kunnen menen jouw site moeilijk vinden. Mensen die afhankelijk zijn van voorleessoftware om het internet te bekijken zullen er ook lat van hebben.

Reageren op topics uit 2007 is niet nodig.

Derhalve een slotje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan