vNetwork

Status
Niet open voor verdere reacties.

That Guy

Meubilair
Lid geworden
28 nov 2006
Beste allemaal,
hier mijn nieuwste probeersel
vNetwork (221KB, .ZIP archive)

Het is een soort van upload-download (sharing) programma dat files upload naar een server, in plaats van een directe verbinding te maken met de ontvanger. Opzich erg snel =)
Noot: het werkt alleen op XP

Give it a try,

Laatst bewerkt:
Zodra ik in het progje op ''upload'' ''download'' of ''About'' klik krijg ik dit bericht en vervolgens sluit het programma af:

vnetworkwz7.jpg

als t goed is zit er bij het programma in de .zip de MSINET.OCX
Je moet wel administatierechten hebben. Als het dan die error geeft moet je de OCX naar je map C:\WINDOWS kopieren, en dan in het DOSprompt "regsvr32 msinet.ocx" typen

Als het nog niet lukt zet ik er wel een installertje bij :D

PS. ik was het er vergeten bij te zetten, maar het werkt alleen op windows XP (en mischien 2000 :p), sorry

Laatst bewerkt:
Ik zie net in mijn taakbeheer dat, na 2 dagen het programma niet aangeraakt te hebben (is zelfs al verwijderd!), het bestand vNetwork.exe wordt gerund, en het kost ongeveer 1GB aan geheugen. Lekker programma dan :eek:

Dan komt dat door VISTA en niet door mijn programma, want iets kan NIET runnen tenzij het bestaat, he? ;)
dat van het geheugen is ook vreemd, sinds het nog nieteens ge-intalized is (je kreeg een error voordat 1 van de forms geopend werd)

[--> I blame vista:D]

Maar hoe kan het dat ik hem niet kan downloaden, ik zou denken dat dit gewoon kan met vista maar goed:rolleyes:

Dan komt dat door VISTA en niet door mijn programma, want iets kan NIET runnen tenzij het bestaat, he? ;)
dat van het geheugen is ook vreemd, sinds het nog nieteens ge-intalized is (je kreeg een error voordat 1 van de forms geopend werd)

[--> I blame vista:D]

Ja vista is ook een beetje gaar, en ik geef je nergens de schuld van hoor :D

Vond het alleen een beetje vreemd.

de servers die het programma gebruikte, zijn allemaal dood. Allen bedankt voor het testen/bekijken van de post, maar downloaden hoeft niet meer:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan