Mijn site is niet meer te bezoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwar0102

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Vanaf het ene op het andere moment kan niemandt meer mijn website bezoeken. Leest u verder wat ik aan Lycos heb gevraagd en wat hun antwoord is. Alleen ik zou niet weten hoe ik het een en ander moet doen. Wie kan mij helpen?

Antwoord van Lycos:

Wij delen u mede dat er geen index-file tussen de bestanden van uw domein rotterdamgraphicproducts.nl is.

De eerste pagina van uw website moet altijd index.html, index.htm oder index.php heten en moet zich altijd in de „www“ bevinden.

Deze pagina vormt de kern van uw website.

U dient de file contact.html naar index.html te veranderen.

ze zeggen het toch duidelijk??????

ik lees dit
"U dient de file contact.html naar index.html te veranderen."

Je bedoelt de site die in je profiel staat?
Die werkt prima, maar je mag hem wel uit je profiel verwijderen, volgens de regels mag je geen commerciële site in je profiel/handtekening hebben.

ze zeggen het toch duidelijk??????

ik lees dit
"U dient de file contact.html naar index.html te veranderen."

Lezen kan ik ook, daar heb ik jou niet voor nodig. Dus verveel een ander met deze domme, loze en niets zeggende opmerkingen. Zeker niets beters te doen???

Als je op die manier reageert, dan zal je nog blij mogen zijn als iemand je wil helpen.
Hetgene wat Bertus aangeeft is een van de meest logische dingen welke gedaan dient te worden.

Heb je dat al geprobeert om dat bestand te hernoemen/veranderen?

Ik heb me speciaal geregistreerd om je even uit te schelden. *grote knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Zwar,

hoe hebt u die site op het net gekregen als u nog geen tekstbestandje kan hernoemen? Dat is mij een raadsel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan