Functie wordt niet ondersteund

• Onderwerp starter Onderwerp starter kjan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kjan

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
ik heb nog eigenlijk ene vraagje over het varagje zeg maar, tis ongevere dezelfde vraag,

ik heb gisteren een 32 inch lcd tv gekocht met pc aansluiting. nu heb ik alle aansluitingen aangesloten maar nu geeft de tv aan dat de functie niet wordt ondersteund ofzo, maar jullie zeggen dat je video kaart er dus niets mee te maken hebm begrijp ik dat goed?

alvast bedankt

jan

ik heb nog eigenlijk ene vraagje over het varagje zeg maar, tis ongevere dezelfde vraag,

ik heb gisteren een 32 inch lcd tv gekocht met pc aansluiting. nu heb ik alle aansluitingen aangesloten maar nu geeft de tv aan dat de functie niet wordt ondersteund ofzo, maar jullie zeggen dat je video kaart er dus niets mee te maken hebm begrijp ik dat goed?

alvast bedankt

jan

Je had beter even een nieuwe vraag kunnen beginnen..maar goed we gaan meer even door in deze vraag.

Heb je iets meer informatie? Model, type en merk van de TV, welke aansluitingen gebruik je, welk type video kaart zit in je PC?

Dat je videokaart er niets mee te maken zou hebben is natuurlijk niet zo.
De vraag is even welk toestel geeft je nu die melding, de PC of de TV.
Als het de TV is moet daar mogelijk wat aanpassen, is het de PC moet je daar mogelijk wat doen bv een andere resolutie kiezen.

Laatst bewerkt:
heey withaar,

mijn tv geeft dat aan. ik heb een samsung LE32S8 en mijn computer heeft een nvidia geforce 6150 LE videokaart
ik heb mijn computer op de hoogste resolutie gezet, de resolutie 1368 * 768 en die komt overeen met de resolutie die in de handleding staan, ik heb m ook op 60 herz gezet.

groeten

jan

Laatst bewerkt:
Gebruik je een DVI naar HDMI kabel?

Pas de resolutie eens aan. Begin bij 800x600 en dat steeds wat hoger zetten.

Bij deze is je vraag gesplitst uit dat andere topic.
Succes met je probleem verder.

:D:Dheey, iedreen bedankt voor de informatie.
ik heb het probleem opgelost, ik had eerst de vga kabel van de pc van me pa maar die werkte niet goed, ik heb nu dus ene nieuwe kabel gekocht en nu doet die t perfect, al is het wel ff wennen zoon groot beeld:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan