Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet toch even in je beschrijving kijken of er geen toetskombinatie is om je wireless internetkaart aan te zetten. Bij mij was dat alt 3. Maar goed dat haalde ik uit de gebruiks aanwijzingen van de laptop. (medion)
En voor de rest.
Brand het lampje van de Sweex wel? Volgens de handleiding hoort er bij een draadloos signaal een lampje te branden (WLAN Led).
Controleer dat ook even, dan weet je in ieder geval of de functie aan staat in de Sweex.
Nu ja, in dat geval kijken of de kaart aan staat zoals in het voorbeeld van compres.
En heb je al gecontroleerd of de kaart in apparaatbeheer staat?
En had je hier ook al gekeken of de draadloze netwerkkaart er tussen staat?
Bij een nieuwe laptop ga ik er vanuit dat alles werkt overigens.
gigantische text.
Bij #17 staat een foto van wireless verbindingen van Frisian. Heb jij ook andere verbindingen op die plek staan of is die plek helemaal leeg. Je kunt het vinden in "Manage network connections" . Als je daar onbeveiligde netwerken hebt staan kun je daar eens op in loggen.
Het is mooi dat het tot zover toch gelukt is.
Had je dit verder nog geprobeerd?
Mocht dat niet lukken, kun je dan deze functie vinden onder Vista? Het staat onder de eigenschappen van je netwerkkaart. Waar die precies onder Vista zit zou ik zo even niet weten. Ik werk over het algemeen nog met XP.
Staat in dat plaatje bij jouw ook alles op automatisch adres verkrijgen?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.