• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Complete maand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theknurt

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Hallo mede Excel vrinden,

Ik heb een dump gemaakt van mijn.postbank.nl van mijn giro rekening.

Nu wil ik de dump splitsen in overzichten van een maand, beginnend bij de eerste van de maand en eindigend op de laatste dag van de maand.

De verschillende data's staan allemaal één kolom in de notatie DD-MM-JJJJ.

Is dit met een (simpele) formule op te lossen, of minder eenvoudig met een VBA scriptje ??

Txs for the help....

Burt

Hoe zit de dump er uit?

Voorbeeld van format Data:
Range("A1").Value = Format(Range("A1").value, mm-dd-yyyy")

Als je het geheel in een draaitabel gooit, kan je gemakkelijk Groeperen tot maanden, en nog veel veel andere dingen.

Als je het geheel in een draaitabel gooit, kan je gemakkelijk Groeperen tot maanden, en nog veel veel andere dingen.

Ha WiGi,

Daar was ik ook al mee bezig geweest, alleen lukt het mij niet om de maanden er uit te filteren (groeperen per maand).

KAn je me nog iets meer op weg helpen hiermee ??

Bijgaand een bestandje, ontdaan van persoonlijke gegevens, waarin de gegevens van mijn postbank.nl inlees, voorzie van een categorienaam en daarmee zowel per maand als per categorie kan volgen. Uiteraard ziet het er nu, door ontbrekende gegevens, niet uit.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan