Outlook Express soms wel soms geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik heb mijn hotmail account in outlook ingevoerd.. in het begin was er niets aan de hand, alleen laatste tijd zegt hij de hele tijd dat ik geen verbinding heb en ik kan dus ook geen mailtjes meer downloaden en zo.. ook als ik mijn firewall (comodo) uitzet, dan nog kan ik geen verbinding maken.. heeeel soms doet hij het maar vaker niet dan wel..iemand een idee? thanks!

Ik heb mijn hotmail account in outlook ingevoerd.. in het begin was er niets aan de hand, alleen laatste tijd zegt hij de hele tijd dat ik geen verbinding heb en ik kan dus ook geen mailtjes meer downloaden en zo.. ook als ik mijn firewall (comodo) uitzet, dan nog kan ik geen verbinding maken.. heeeel soms doet hij het maar vaker niet dan wel..iemand een idee? thanks!

Heb je een betaald (premium) hotmail account? Hotmail ondersteund namelijk niet meer POP3/SMTP vanaf Outlook voor gratis hotmail adressen.

Ja nee heb gewoon hotmail adres zonder te betalen.. dus wil je zeggen dat hotmail dat niet meer ondersteunt? WTF? waarom zouden ze dat doen. ik wil gewoon mijn hotmail kunnen lezen in outlook of een andere client.. ik vind het vervelend om telkens naar die .... pagina van hotmail te gaan!

lekker is dat..dan maar een gmail account aanmaken denk ik.. thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan