e.h.severin
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jul 2001
Mijn pc slaat vast op willekeurige momenten.
Deze foutmeldingen heb ik gevonden in het logboek.:
De structuur van het bestuursyteem op de schijf is beschadigd en onbruikbaar. Voer het hulpprogramma chkdsk uit op Volume D. Gebeurtenis ID 55 (fout Service Control Manager)
Heb al heel veel malen Chkdsk uitgevoerd, maar deze geeft geen fouten aan. Wel staat er steeds dat Het Volume Niet Schoon is..
Ik heb een Samsungmonitor met het programma MagicTune. Gezien met googlen dat deze software ook vaak het vastslaan veroorzaakt. Dus MagicTune verwijderd. Ook uit het register.
De volgende foutmelding krijg ik ook steeds:
De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen MagicTune. Gebeurtenis ID 7026.
Had ik dit programma niet mogen verwijderen misschien?
Zijn er hier knappe koppen die mij misschien kunnen helpen?
Alvast heel erg bedankt. mvrgr.G.Severin
Deze foutmeldingen heb ik gevonden in het logboek.:
De structuur van het bestuursyteem op de schijf is beschadigd en onbruikbaar. Voer het hulpprogramma chkdsk uit op Volume D. Gebeurtenis ID 55 (fout Service Control Manager)
Heb al heel veel malen Chkdsk uitgevoerd, maar deze geeft geen fouten aan. Wel staat er steeds dat Het Volume Niet Schoon is..
Ik heb een Samsungmonitor met het programma MagicTune. Gezien met googlen dat deze software ook vaak het vastslaan veroorzaakt. Dus MagicTune verwijderd. Ook uit het register.
De volgende foutmelding krijg ik ook steeds:
De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen MagicTune. Gebeurtenis ID 7026.
Had ik dit programma niet mogen verwijderen misschien?
Zijn er hier knappe koppen die mij misschien kunnen helpen?
Alvast heel erg bedankt. mvrgr.G.Severin