Commodo vraagt me beetje teveel

• Onderwerp starter Onderwerp starter BT13
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BT13

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2006
Na eea gelezen te hebben hier op het forum en internet toch maar eens een software firewall geinstalleerd. Vaak werd commodo genoemd, dus deze heb ik er maar eens op gezet. Ik wordt er zo langzamerhand wel een beetje simpel van. De firewall heeft al aardig vaak gevraagd naar toegang voor firefox. Het lijkt me toch voldoende dat als ik firefox als programma toegang gegeven hebt dat dit dan ook goed is. Voor elke poort of weet ik veel waarom vraagt commodo ook weer apart toegang. Ik druk trouwens ook wel op het onthouden van mijn keuze. Is dit normaal ? Zo ja zijn er andere firewalls die het goed doen maar iets makkelijker hiermee omgaan ?

Ik werk nu niet met Comodo, maar als hij vraagt of hij moet blokkeren of toestaan, zet je dan ook een vinkje dat hij dat moet onthouden?

k druk trouwens ook wel op het onthouden van mijn keuze. Is dit normaal ?

Ik werk nu niet met Comodo, maar als hij vraagt of hij moet blokkeren of toestaan, zet je dan ook een vinkje dat hij dat moet onthouden?

Goed lezen...:)

@ BT13,
Comodo is een vrij zware firewall ( verbruikt veel systeem resources ), is verder wel een prima firewall, maar misschien is het zoeken naar een andere firewall een optie. Bijvoorbeeld Sygate Personal Firewall of Kerio.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan