fifa 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

abbaclub66

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2007
Hallo

Kan er mij iemand helpen ?
ik heb Donderdag fifa 2008 gekocht en als ik de interactieve competitie wil starten krijg ik de melding dat mijn game verouderd is en dat ik een patch moet downloaden ?
Maar als ik op zoek ga naar die patch krijg ik dan de melding dat er nog geen patches beschikbaar zijn

Geef eens wat meer informatie:

- welk besturings-systeem gebruik je
- wat zijn je systeem-specificaties

het is wel een orineele versie die je hebt?

want als je googled zie je alleen maar warez en cracks

Geef eens wat meer informatie:

- welk besturings-systeem gebruik je
- wat zijn je systeem-specificaties

ik denk niet dat het aan mijn systeem ligt want het spel zelf kan ik perfect spelen maar ik zend ze jou toch

xp pro
processor AMD athlon xp 3000+

Hoi,

Ik heb ook een probleem met FIFA08,

Heb hem origineel gekocht, de installatie ging perfect, alleen als ik hem wil opstarten krijg ik na de autorun(om op spelen te klikken) alleen een zwart scherm, ik kan dan helemaal niks meer...

Kan iemand mij helpen alsjeblieft?

Groeten Robin

een andere videokaart kopen die wel voldoet

EN WELKOM OP HELPMIJ

Laatst bewerkt:
jah bedankt, ik ben egt een leek dus vandaar...
enne, een andere videokaart, is dat een kwestie van kopen, en dan achterin bouwen? en is dat duur/moeilijk?

nee op zich niet moeilijk maar als je dat wilt gaan doen dan moet je eerst kijken wat je ermee wilt(heftig gamen of gemiddeld etc)
wat je budget is,

er zijn zoveel kaarten dat je door de bomen het bos.....

maar gezien de rest van je pc zou ik kijken naar een mid-range kaartje

Laatst bewerkt:
nee op zich niet moeilijk maar als je dat wilt gaan doen dan moet je eerst kijken wat je ermee wilt(heftig gamen of gemiddeld etc)
wat je budget is,

er zijn zoveel kaarten dat je door de bomen het bos.....

maar gezien de rest van je pc zou ik kijken naar een mid-range kaartje

Okey iig bedankt, dan ga ik zo maar eens kijken wat ik kan regelen, ik doe niet aan heftig gamen idd dus dat scheelt, heb je een minimale versie(of hoe dat dan ook werkt) in gedachte?

weet je of je pci/pci-e of agp aansluiting hebt?

zo nee vermeld je moederbord(naam/type)

en wat wil je er eventueel aan uitgeven?

ps :ben nu ff voor paar uurtjes weg

fifa probleem

hallo, zelf heb ik ook een probleem met fifa. Het spel werkt wel, maar tijdens wedstrijden speelt dit enorm traag. wat natuurlijk niet plezant is. Ik speel op laptop met nieuwste drivers, heb 2gig ram, nvidia gforce 8400, intel centrino duo processor, directX 9 of 10. Ihet enige ik niet weet is de naam van mijn geluidskaart. maar ik weet zeker dat hij werkt met directX 8.1 (want andere games werken wel) Het geluid werkt goed, het is gewoon de ventjes die traag bewegen. weet iemand hoe dit komt?

hallo, zelf heb ik ook een probleem met fifa. Het spel werkt wel, maar tijdens wedstrijden speelt dit enorm traag. wat natuurlijk niet plezant is. Ik speel op laptop met nieuwste drivers, heb 2gig ram, nvidia gforce 8400, intel centrino duo processor, directX 9 of 10. Ihet enige ik niet weet is de naam van mijn geluidskaart. maar ik weet zeker dat hij werkt met directX 8.1 (want andere games werken wel) Het geluid werkt goed, het is gewoon de ventjes die traag bewegen. weet iemand hoe dit komt?

Dat ligt gewoon aan die 8400, die is veel te traag.

Op de feiten misschien???

Dit zijn de feiten:

SYSTEEM EISEN
OS - Windows 2000/XP/Vista*
Processor – 1.3 GHz or faster (Windows Vista requires a 1.5 GHz processor)
Memory – 256 MB RAM (Windows Vista requires 512 MB RAM)
Hard Drive – 3.92 GB
DVD Drive – 8 SPEED
Video Card – 64 MB**
Sound Card - DirectX 9.0c compatible
DirectX - Version 9.0c (included on disc)
LAN – TCP/IP Compliant; 2 - 8 Players
Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2 Players
Single System Multiplayer – 2-8 Players
Input - Keyboard, Mouse or dual analogue gamepad

Maar daar staat ook bij: Radeon 8500 or greater dus...

Laatst bewerkt:
let wel:
de radeon is de ati serie(8500 en das oud)

de 8400 die hij heeft is een nvidea

het gaat verwarrend worden nu nvidea ook met een 9600/9800 serie komt en die had ati al jaren terug

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan