onbestaande schijven weergegeven

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hoi

Ik heb een 500 giga externe HD die erg vreemd doet na een maand goed funtioneren in meerdere pc`s/LT op de meeste wordt hij niet gevonden of er komt een melding fout in I/O apperaat,of hij wordt niet weergegeven in apperaat beheer ook niet
Wanneer hij wel wordt weergegeven en ik er bv avi`s naar wil toe schrijven loopt hij vast.
Ik heb de HD geprobeerd te zoeken met zoeken naar hardware maar ik heb er geen cd bij dus hij vind hem steeds niet.
Toen hij een keer in apperaat beheer stond heb ik de HD geformateeerd en de naam veranderd in Externe HD ipv Phillips externe HD 500 giga ,maar dat lijkt me niet het probleem ik heb hem in 4 pc`s geprobeerd ik zelf denk dat de HD stuk is,en weet dat het een moeilijk probleem is mijn usb stick werkt wel overal in dezelfde usb poorten.
Bij de eerste install heb ik hem als standaard geinstalleerd.

Ps Ik ben ook toen de HD nog werkte alles kwijtgeraakt,bij het opbooten stond er niets meer op sinds dien heb ik er alleen maar problemen mee.

Niet meer berijkbare ext hd

Is het een USB drive?

Als dit het geval is en je hebt getracht er een NFTS partitie van te maken heb je een probleem. Ook als je hem gaat splitsen in dive G:, H; . . . etc.

Op de web site van Western Digital staat een util om die dingen weer te formatteren.

Hij moet namelijk fat32 zijn.

mij ook gebeurd. Toen was het bij mij opgelost !

Good Luck.

Is het een USB drive?

Als dit het geval is en je hebt getracht er een NFTS partitie van te maken heb je een probleem. Ook als je hem gaat splitsen in dive G:, H; . . . etc.

Op de web site van Western Digital staat een util om die dingen weer te formatteren.

Hij moet namelijk fat32 zijn.

mij ook gebeurd. Toen was het bij mij opgelost !

Good Luck.
Beste Broeder.
Ik andwoord per vraag ........................

Ja.
nee ik heb hem als standaard staan en ook niet gepoogd te splitsen cq partities te maken.
Ik las weer dat je hem het beste als standaard kon zetten.
Heb jij geen url link voor die util of zie je die zo staan ??????

PS wat ik wel heb is schijven van FtmG die niet bestaan die ik niet heb gemaakt de externe HD staat nu ook weer als gewone K ik zal je raadt opvolgen om naar WD te gaan dank voor je andwoord de vraag blijft nog ff op onopgelost staan ik kom er nog op terug

Groetjes Broeder

Beste Broeder.
Ik andwoord per vraag ........................

Ja.
nee ik heb hem als standaard staan en ook niet gepoogd te splitsen cq partities te maken.
Ik las weer dat je hem het beste als standaard kon zetten.
Heb jij geen url link voor die util of zie je die zo staan ??????

PS wat ik wel heb is schijven van FtmG die niet bestaan die ik niet heb gemaakt de externe HD staat nu ook weer als gewone K ik zal je raadt opvolgen om naar WD te gaan dank voor je andwoord de vraag blijft nog ff op onopgelost staan ik kom er nog op terug

Groetjes Broeder
Reactie op mijn eigen vraag ik kan de tool niet vinden weet ook niet wat het precies moet doen en ik heb een Phillips externe HD waar ik op hun site ook niet veel verder kom

Reactie op mijn eigen vraag ik kan de tool niet vinden weet ook niet wat het precies moet doen en ik heb een Phillips externe HD waar ik op hun site ook niet veel verder kom
Ik kreeg een mail of mijn vraag is opgelost nee dus ik kryg nog steeds vaak probleem met apperaat I/O probleem wanneer hij wel werkt is hij erg traag.
Bij een LT komt hij bv hellemaal niet tevoorschijn bij een P4 1x na opboot is hij weer verdwenen ik ga mij nu wenden tot de phillips help
Mijn nicht heeft de 200 giga versie nooit een probleem gehad zij wist niet eens dat ze de schijf veilig moest verwijderen ze trok hem er gewoon uit volgens mij is het apperaat gewoon niet goed de vraag blijft openstaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan