Uren registratie lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colin1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2007
Hallo allemaal,

Ben op het moment bezig met een uren registratie lijst te maken voor mijn vrouw.

Wat ik probeer is een lijst per week te maken en dan de contract uren eraf te trekken zodat je de min of plus uren overhoud.
Wat nu alleen het rottige is, is dat mij dit op een of andere manier niet lukken wil.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Hier plaats ik ook een eerste "draft" van wat ik tot noch noe heb gemaakt.

Alvast bedankt voor jullie input!

Colin van der Neut.

Bijlagen

Colin,

ik weet niet wat er precies gebeurd is, maar ik zie in alle velden van de
uren #VALUE staan.

Ik heb geprobeerd een en ander in bijgaand exemplaar te stoppen.
Kijk even of je er verder mee komt.

Bijlagen

Ik was er ook al mee bezig geweest: de velden waarin een tijd staan aanpassen naar Weergave datum scheelt al een heel stuk. Dan gaat de berekening van de uren per dag ook goed. Ik kom er alleen zo snel niet uit waarom de optelling -/- het aantal contracturen het niet doet.

Ik kom er alleen zo snel niet uit waarom de optelling -/- het aantal contracturen het niet doet.

Hoe doe je dat nu dan ?

Ik heb in mijn zipje in cel A1 "20:00" staan en die cel gebruik ik om van het totaal aantal uren af te trekken.

Uiteraard kun je dat met elke willekeurige cel doen en eventueel die cel verbergen.
Op deze manier hoef je ook, als onverwacht het aantal contracturen wijzigt, alleen maar die cel aan te passen en niet al je formules :D

bedankt

Dank jullie beide voor jullie antwoord, ben er zelf ook nog eventjes mee bezig geweest.

Zal eens kijken wat het scheelt als ik idd #VALUE in weergave datum/tijd aanpas.

Groet Colin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan