dat. bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klusser3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2007
Hallo,

Ik ben klusser3 en nieuw op dit forum. Een gave site waar je veel info uit kunt halen!
Natuurlijk bezoek ik dit forum ook met een reden>

Een tijdje geleden wilde ik foto's naar een aantal vrienden mailen en kreeg toen te horen dat ze deze niet konden openen omdat het DAT-bestanden waren?
Nu moest ik laatst een gemaild word document in outlook doorsturen naar mijn mail adres van mijn werk en ook daar kon ik hem niet openen omdat het een DAT bestand was?
Vandaag ging ik het nog eens proberen om een foto naar mijn werk te mailen. Mijn virus scanner gaf toen aan dat het oom een verdacht bericht ging? "partial message danger"?
Ik heb hem toch verstuurd en ga hem straks openen maar dit zal wel niet lukken.
Hitmanpro en Avast kan geen virus vinden. Trial versie van uniblue registryBooster geeft wel 840 problemen aan!!!! Moet ik dit geloven?
Zet iets nu alles om in DAT of heb ik toch een virus?
Wie kan mij helpen?
Groet

Hallo,

Ik ben klusser3 en nieuw op dit forum. Een gave site waar je veel info uit kunt halen!

Slijmbal ;)

Het kan zijn dat de betreffende verdachte bestanden zijn vervangen omdat er mogelijk schadelijke content in zat. Volgens mij (maar tis gelukkig al lang geleden dat ik ermee gewerkt heb) doet GFI dit. Maar dan moet er ook een melding bij verschijnen in de vorm van een tekstbestande dat het originele document is afgevangen.

Stuur het eens van een hotmail account naar een hotmail account en kijk wat er dan gebeurd.

data

Ik heb het naar mijn hotmail gestuurd. Hier kan ik het niet openen. "onbekend bestand"
Bedoel je dat ik het nu naar een ander hotmail gebruiker moet sturen?
Is het een idee om outlook express eraf te gooien en opnieuw te installeren? Aangezien mijn foto's wel jpg-bestanden zijn?
GFI zegt mij niets. Nu ben ik wel een leek als het gaat om pc's.
Wat ook voor komt als ik een foto verstuur> het virus alarm gaat af? verdacht bestand.??
Wat moet ik doen?????????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan