Geen LAN internet, Geen geluid problemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo,

Ik heb sinds een week terug al problemen met mijn Dell Dimension E520. Ik kreeg hem op het eerst niet meer aan en kreeg toen een melding van schijffout druk op CTRL + ALT + DEL om de computer opnieuw op te starten nou dat heb ik zo'n 28 keer gedaan! Nu heb ik tijdens het opstarten is op CTRL + F12 gedrukt, En toen op iets gedrukt waar iets stond van Windows XP installeren via DVD-rom speler ofzo. Weet niet helemaal precies meer wat er stond. Toen kon ik uit partities kiezen. Toen heb ik partitie 2 gekozen. En toen ging die alles verwijderen wat op de pc stond. Toen die klaar was moest ik de land instellingen enz. selecteren. Toen die helemaal klaar was zag ik op het bureaublad alleen nog maar de prullenbak staan. Ik heb toen op start geklikt en op internet, En hij kon geen verbinding maken. Ik ben naar netwerkinstellingen gegaan, En er stond geen LAN verbinding knopje zeg maar. Er stond in die map helemaal niks van Netwerkverbindingen. Hij had ook helemaal geen geluid toen ik een CD wou afspelen! Wat moet ik nu doen? Ik zit hier met een super groot probleem! Hoop super graag help te krijgen!

Hoi !

Naar de Dell-site gaan, http://support.dell.com/support/downloads/index.aspx, je service-tag intrommelen en alle drivers downloaden !

Je hebt waarschijnlijk je systeem teruggezet naar fabrieks-instellingen !

Maar....als ik me goed herrinner is het toch een vrij nieuwe PC ?

Onder garantie kun je ook even Dell bellen en je probleem voorleggen !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Naar de Dell-site gaan, http://support.dell.com/support/downloads/index.aspx, je service-tag intrommelen en alle drivers downloaden !

Je hebt waarschijnlijk je systeem teruggezet naar fabrieks-instellingen !

Maar....als ik me goed herrinner is het toch een vrij nieuwe PC ?

Onder garantie kun je ook even Dell bellen en je probleem voorleggen !

Greetz,

Harry.

Ik kan heel internet niet meer op komen, Omdat er al helemaal geen LAN verbinding is aangemaakt, En ik heb hem niet terug gebracht naar fabriek instellingen, Want als ik dat had gedaan, Dan kwamen er allemaal Dell programmatjes op en photoshop enzo. Maar nu staat er echt helemaal niks meer op! al mijn instellingen staan allemaal niet meer geinstalleerd zoals geluidskaart, beeldscherm, internet enzo. Ik kan nu dus helemaal niets meer doen met me pc. Er staat op me bureaublad alleen nog maar een prullenbak. En tussen Al mijn Programma's staat ook zowat niks, Bij Configuratiescherm -> Software, Daar staat echt helemaal niks! die lijst is helemaal leeg! Ik voel me nu echt rot

Laatst bewerkt:
Download de benodigde drivers voor uw computer via een andere computer met toegang tot het internet, plaats de drivers op een usb sleutel en installeer deze op uw pc.

contact opnemen met dell support

die e520 systemen hebben een verborgen partitie waar een image op staat van het systeem zoals je dat kocht.

zoals gezegd , even bellen voor de juiste procedure.

En toen ging die alles verwijderen wat op de pc stond. Toen die klaar was moest ik de land instellingen enz. selecteren. Toen die helemaal klaar was zag ik op het bureaublad alleen nog maar de prullenbak staan.!

Heb je niet per abuis gewoon je harddisk geformatteerd??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan