ps 2 aansluiten op digitale tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

essepess

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Ik wil heel graag mijn playstation 2 aansluiten op mijn tv. Ik ontvang mijn tv via kanaal digitaal. Kan iemand mij vertellen hoe ik de playstation 2 moet aansluiten en waar en hoe ik de juiste zender op de tv vindt van mijn playstation 2.

Alvast bedankt,

Ik wil heel graag mijn playstation 2 aansluiten op mijn tv. Ik ontvang mijn tv via kanaal digitaal. Kan iemand mij vertellen hoe ik de playstation 2 moet aansluiten en waar en hoe ik de juiste zender op de tv vindt van mijn playstation 2.

Alvast bedankt,

dat lijkt me nogal simpel. de ps2 gewoon aansluiten d.m.v de scartkabel die bij de ps2 zat. eerst dat opzet stukje in de scart van je tv en dan alle 3 de kabeltjes er in. stekker van de ps2 in et stopcontact en dan kan je spelen!!!:thumb:

de zender kan je vinden door op zo'n knopje te drukken met een vierkantje met een streepje uitstekend.

Laatst bewerkt:
bedankt voor je snelle reactie, het zal wel aan mij liggen maar ik kan geen vierkant knopje met een streep vinden. Kan ook aan de afstandbediening liggen, deze is oud net als de tv en de knopjes wat vervaagt. Vind ik de zender via de afstandbediening van de tv of van kanaal digitaal (die bij de ontvanger hoort)

bedankt voor je snelle reactie, het zal wel aan mij liggen maar ik kan geen vierkant knopje met een streep vinden. Kan ook aan de afstandbediening liggen, deze is oud net als de tv en de knopjes wat vervaagt. Vind ik de zender via de afstandbediening van de tv of van kanaal digitaal (die bij de ontvanger hoort)

de zender kan je alleen vinden via de TV. probeer anders een andere (universele) afstandsbediening (als je die hebt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan