alternatief voor bootvis

Status
Niet open voor verdere reacties.

cj5wannabe

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
ik ben aan het proberen om mijn opstart process in kaart te brengen om te proberen uit te zoeken waarom mijn pc zo traag opstart ? bootvis werkt bij mij niet en ik weet niet welk prog ik moet gebruiken als alternatief

In 'uitvoeren' msconfig tikken en dan het tabblad opstarten. Daar staat de lijst met alles dat opstart als je de computer aanzet. Heb je daar wat aan?:)

ja dat heb ik al gedaan maar ik had op een site een sreen gezien van bootvis waarop je een tijdslijn had met alle opstartende proggramma's en de benodigde tijd en processor verbruik enz maar bij mij werkt het prog niet

Welke Windows versie heb je?

bootvis werkt alleen met windows xp sp1 met sp2 zit het al in windows ingebouwd:D

succes

weet ik, maar zijn er geen andere progjes waarmee ik een overzicht van het opstart gebeuren mee kan loggen

ok alvast hartelijk bedankt . ik ga dat straks eens uitproberen en laat dan zeker nog iets horen .

ik heb het prog getest en het is een goed prog met heel wat mogelijkheden . of het echt een verschil uitmaakt weet ik niet omdat ik al een paar zaken had gedaan voordat ik het geprobeerd heb .ik ben nog altijd opzoek naar een prog waarmee ik kan zien wat opstart en hoelang het duurd( http://www.multidesk.be/artikels/artikel/117/ ) in ieder geval start hij nu in iets meer dan 2 minuten op en daar ben ik wel tevreden mee
bedankt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan