Windows Mediaplayer speelt geen dvd video af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sailor4u

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2007
Ik heb alle microsoft oplossingen uitgetest en ook alle oplossingen die Hoogerat gebruiker heeft gedaan. Het werkt niet. dvd doen het wel met avs dvd speler of vlc player.
Dit moet toch een fout zijn in vista of niet soms. Wie kan mij verder helpen. Het moet toch iets simpels zijn.
Dus Vista, gloed nieuw systeem, vista codec geinstalleerd, Mycome computer.

Ga in WMP11 via Extra naar Opties, tabblad Prestaties. Klik op "Standaardwaarden herstellen." Verzet het schuifje van de "Videoversnelling" iets naar links. Als het niet helpt, nog iets verder naar links (of helemaal uitschakelen). Helpt dat?

Kijk eens na of bij Extra -> Opties -> tabblad Bestandstypen wel DVD-video staat aangevinkt?

Tijs.

Ik heb even gekeken naar jullie oplossingen (wellicht dat dit ook de oplossing kan zijn voor mijn probleem), maar op het tabblad Prestaties zie ik de knop Standaardwaarden herstellen niet staan en het tabblad Bestandstypen ontbreekt zelfs helemaal. Ik gebruik wel Media Player 11.

Nee werkt ook niet! Ik wordt radeloos, kan ook geen schuifje vinden om videoversnelli

Ga in WMP11 via Extra naar Opties, tabblad Prestaties. Klik op "Standaardwaarden herstellen." Verzet het schuifje van de "Videoversnelling" iets naar links. Als het niet helpt, nog iets verder naar links (of helemaal uitschakelen). Helpt dat?

kan ook geen schuifje zien en vinden om videoversnelling aan te passen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan