zit ik hier goed? E-mail-probleempje....

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank73

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Hallo!

Kweet niet of ik hier op de goede plek zit voor een e-mail- (Outlook Express-) gerelateerde vraag, maar ik stel 'm toch maar....

Ik wil een bulkmail versturen naar een adres of 150 (via BCC, "onzichtbaar" dus), maar moet alle mailadressen nog op mijn pc invoeren.

Is het nou echt zo dat ik in Outlook Express ALLE adressen in een apart schermpje moet invoeren (inclusief voor- en achternaam contactpersoon, "toevoegen", schermpje wegklikken, nieuw schermpje, etc.) om ze zo in mijn adresboek te krijgen, waarna ik de adressen weer moet selecteren voor in het vakje "BCC"?

Ik wil gewoon alle adressen tegelijk invoeren, want dit wordt anders ZO omslachtig en tijdrovend! :confused:

Heeft iemand een idee hoe dit het snelste kan?

Alvast heel erg bedankt! :)

Frank73

Wat dacht je van importeren?
Bestand -> importeren -> Ander adresboek -> Tekstbestand (met door comma's gescheiden waarden)

Als voorbeeld hoe dat tekstbestand er uit moet zien, zou je eerst een export kunnen maken van je huidige ingevoerde contactpersonen:
Bestand -> Exporteren -> Adresboek -> Tekstbestand (met door comma's gescheiden waarden)

Succes,

Tijs.

Wat dacht je van importeren?
Bestand -> importeren -> Ander adresboek -> Tekstbestand (met door comma's gescheiden waarden)

Als voorbeeld hoe dat tekstbestand er uit moet zien, zou je eerst een export kunnen maken van je huidige ingevoerde contactpersonen:
Bestand -> Exporteren -> Adresboek -> Tekstbestand (met door comma's gescheiden waarden)

Succes,

Tijs.

Dankje Tijs! Ik ga eens wat proberen....mocht ik er echt niet uitkomen, zal ik me de vrijheid permitteren om dat hier weer te melden.

groetjes
Frank.

Edit: het gaat volgens mij lukken! Thanks....zonder jouw hulp had ik het niet uitgevonden! :thumb:

Als het allemaal gelukt is en werkt, graag even (in het vakje Status van de vraag, rechtsonder op deze pagina) klikken op Vraag is opgelost

Tijs.

Ik wil een bulkmail versturen naar een adres of 150 (via BCC, "onzichtbaar"

Let op!!! veel providers staan het niet toe dat je meer dan 50 adressen in 1 mailing stopt, je hebt de kans dat ze je als spammer gaan kwalificeren, dus verdeel het over 3 of 4 mailtjes.

:thumb:suc6

Let op!!! veel providers staan het niet toe dat je meer dan 50 adressen in 1 mailing stopt, je hebt de kans dat ze je als spammer gaan kwalificeren, dus verdeel het over 3 of 4 mailtjes.

:thumb:suc6

Jij ook bedankt! Goeie tip.....:thumb:

En Tijs: zal het doen!

groeten
Frank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan