Hoe ben jij aan Vista gekomen?

Hoe ben jij aan Vista gekomen?

• Vista was al voorgeïnstalleerd op m'n nieuwe PC

Stemmen: 12 32,4%
  • Ik heb de officiële Vista DVD gekocht in de computerwinkel

Stemmen: 3 8,1%
  • Ik heb de officiële Vista DVD besteld op internet

Stemmen: 1 2,7%
  • Ik heb een OEM-versie besteld i.c.m. hardware-aankoop

Stemmen: 2 5,4%
  • Ik heb een OEM-versie besteld zonder hardware-aankoop

Stemmen: 3 8,1%
  • Ik heb Vista op een minder legale manier verkregen

Stemmen: 16 43,2%

• Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Er zijn zo langzamerhand op dit forum nogal wat Vista-gebruikers, waaronder ondergetekende. :)

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is op welke manier we Vista hebben aangeschaft.

Zelf heb ik via een webwinkel een losse Ultimate OEM-versie besteld, zonder dat ik ook nog een keer hardware heb besteld bij diezelfde winkel.
Dit grapje heeft me € 160,-- gekost. Op zich nog een behoorlijk bedrag, maar in vergelijking met een 'normale' Vista-DVD relatief goedkoop. :)

Laatst bewerkt:
los gekocht........en het werkt heerlijk en zonder problemen......

En ik heb de off topic berichten maar even verwijderd.

Laatst bewerkt:
bij een stysteem X.P.mediacenter gekocht,kreeg er een certifikaat bij om een update van Vista bij te bestellen(gratis).
laptop,Vista voorgeinstalleerd.

Bij aankoop van mijn nieuwe PC :love: gelijk een Dual Boot laten maken waaronder Vista Home Premium op de ene schijf en XP Home op de andere schijf. Beide dus legaal aangeschaft. Prijs? Weet ik niet meer.

Heb hem volgens mij op dezelfde manier als Mr Music.... :o

:rolleyes::rolleyes:

Werkt er niet minder om.... Ben er tot nu toe zeer tevreden over, op een paar
kleinigheidjes na, maar dat is met XP nu ook af en toe het geval..!

:cool::cool:

Durf wel eerlijk te zeggen dat ik em (Vista Ultimate Engels) simpelweg gedownload heb.
Daarna een bestandje opgehaald die de 30 dagen evaluatie bevriest en klaar was ik. Toen de Dutch Language Pack opgehaald met alle overige updates en tot op heden werkt Vista nog perfect. Mij mailen om het bestandje hoeft niet, want daar reageer ik niet op en die fix is al zo oud als de weg naar Rome.

Moet wel zeggen dat ik Vista nu nog nauwelijks gebruik (ik speel weer regelmatig games en die doen het hier beter op XP dan op Vista) en ik ben wel van Vista Ultimate OEM legaal aan te schaffen, maar pas wanneer ik mijn pc een flinke upgrade ga geven. Dat zal over een maand of wat zijn.

Ik heb wel een beetje mazzel, heb Vista Business legaal gekocht voor mijn dochter via internet. Een studenten uitvoering dus. En die kost maar 50€ .(daar kost ultimate nu trouwens 130€ maar die waren er toen nog niet) . Het zijn wel Upgrades, maar die doen het net zo goed.

Hoi !

Bios gemod op alle Pc's hier: Vista Ultimate OEM geinstalleerd zonder enig probleem.

Greetz,

Harry.

Voor €99.- de OEM. versie van Premium nl icm met een nieuwe 320GB harddisk.:)

Ik heb een studentenversie van Vista Business voor €25,- kunnen kopen. Het ROC verkocht ze hoorde ik via via. (Er zit geen mooi doosje om.)

Verder heb ik nog een zwarte Vista Ultimate.:o

Ik ben wel een tevreden gebruiker. Ik ben moeiteloos van W2K naar Vista overgegaan.

Laatst bewerkt:
Ik heb Vista Home premium gekopieert, en aangepast zodat deze versie dénk dat 'ie op een OEM systeempje loopt, maar doet dat uiteraard niet.

Overigens heb ik Vista wel als dualboot, maar gebruik het eigenlijk weinig.
Ik heb nog helemaal niet het gevoel gehad om het nodig te zijn.
XP voldoet nog prima.

Overigens heb ik Vista wel als dualboot, maar gebruik het eigenlijk weinig.
Ik heb nog helemaal niet het gevoel gehad om het nodig te zijn.
XP voldoet nog prima.
Is bij mij net andersom! k draai ook (nog) een dualboot met XP, maar krijg meer en meer het gevoel zo langzamerhand wel zonder XP te kunnen. :)

Ik had een Dual Boot maar ik gebruik XP nog maar zelden. Ik ben ( denk ik één van de weinige) zeer tevreden met Vista :thumb:

Ik heb tot nu ook geen problemen gehad met Vista hoor, alleen heeft het voor mij nog geen meerwaarde. Op de eye candy na dan. Het ziet er wel erg gelikt uit, dat moet ik toegeven. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan