Hallo
ik heb een 60 GB hardeschijf van school gekregen die nouwlijks gebruikt is.
die heb ik als slave aangesloten naast mijn master 20GB hardeschijf.
maar wat doet mijn 60GB hardeschijf nu hij zorgt er voor dat heel mijn PC af en toe bevriest.
dus dan doet hij het even dan loopt mijn PC weer vast en dan doet hij het weer even en dan loopt de PC weer vast en het opstarten is ook af en toe moeilijk doen dan gaat hij helemaal alles checken in dos en dan loopt hij ook vast.
hij doet het wel als ik hem opstart en dan direct snel zorg dat ik in de bios kom en dan de bios afsluiten en dan start hij wel normaal op.
en nog iets,
de hardeschijf (60GB) geeft maar aan dat zijn capisiteit 34 GB is???
en de 60GB schijf maakt af en toe een piep geluid als hij aan het laden is
wie kan mij helpen dit probleem op telossen zodat ik die 60GB schijf een beetje goed kan laten werken.
ik heb een 60 GB hardeschijf van school gekregen die nouwlijks gebruikt is.
die heb ik als slave aangesloten naast mijn master 20GB hardeschijf.
maar wat doet mijn 60GB hardeschijf nu hij zorgt er voor dat heel mijn PC af en toe bevriest.
dus dan doet hij het even dan loopt mijn PC weer vast en dan doet hij het weer even en dan loopt de PC weer vast en het opstarten is ook af en toe moeilijk doen dan gaat hij helemaal alles checken in dos en dan loopt hij ook vast.
hij doet het wel als ik hem opstart en dan direct snel zorg dat ik in de bios kom en dan de bios afsluiten en dan start hij wel normaal op.
en nog iets,
de hardeschijf (60GB) geeft maar aan dat zijn capisiteit 34 GB is???
en de 60GB schijf maakt af en toe een piep geluid als hij aan het laden is

wie kan mij helpen dit probleem op telossen zodat ik die 60GB schijf een beetje goed kan laten werken.