videorecorder ingesteld maar tv werkt niet via video...

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik heb vanmiddag een nieuwe Philips videorecorder opgehaald (garantie).
Ingesteld, follow TV, heb Sharp LCD TV.
Scartkabel ook.

Als ik nu echter via de video de TV zenders wil veranderen, gaat dit niet. Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen. Alle kabels zitten goed lijkt zo.
Instellen deed ie ook, opnemen ook maar ik kan dus niet via de video de TV zenders bedienen, hetgeen toch wel zou moeten kunnen..

Iemand een idee wat er fout zit???:confused:

Follow Tv werkt voor zover ik weet alleen als je ook een TV van Philips hebt.

Follow tv werkt wel, da's ook het probleem niet. Het probleem is dat ik nu niet via de video de tv zenders kan veranderen, kijken.

Voorheen kon ik bv op de video 4 intikken en dan stond de tv zender, waar ik naar keek, op 4. Nu gebeurt er niets als ik op de video een andere zender ingeef, behalve dat ie die zender dan wel gaat opnemen als ik dit instel.
:(

Dacht dat dat niet hoefde dat een moderne tv met scart direct de video overneemt?

Anders moet ik de gebruiksaanwijzing van de TV er bijpakken. Ik hoefde namelijk nooit een videokanaal in te voeren voorheen. Vroeger had je dat wel inderdaad.

Het werkt niet altijd automatisch, dat de TV vanzelf op het videokanaal schakelt. Ook niet ondanks dat je met scart werkt.

Hartelijk dank!!! Ik moet inderdaad de TV op kanaal 0 zetten dan werkt ie wel.
Was ik helemaal vergeten, video is lang weggeweest ( 2 mnd-garantiegeval, nu een nieuwe).
Probleem snel opgelost dankzij jullie:thumb:
Hartelijk dank en goed weekend toegewenst!:D

Hartelijk dank!!! Ik moet inderdaad de TV op kanaal 0 zetten dan werkt ie wel.
Was ik helemaal vergeten, video is lang weggeweest ( 2 mnd-garantiegeval, nu een nieuwe).
Probleem snel opgelost dankzij jullie:thumb:
Hartelijk dank en goed weekend toegewenst!:D

okidoki:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan