Probleem met Nightfall

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jetje11

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Ik heb net een spel gekocht Guild Wars Nightfall.
Je hebt er internet voor nodig en een DVD speler op je pc.
Maar ik heb dat spel gekocht zonder er over na te denken of ik een dvd speler gad !
die heb ik dus niet dus weet er iemand hoe ik die DVD kan lezen zonder dat ik een DVD speler heb? Als ik een programma of zeo moet downen leg me dan ook uit wat ik ermee moet doen dan als ik het heb !

please antwoordt hé

Ik benb net nieuw ;)

je zal toch een dvd rom of een dvd brander moeten gaan kopen.
er is geen andere manier om de dvd te lezen zonder dvdrom/brander

Nee, dat is geen software, maar hardware. net als de cd lezer/brander die je nu hebt zijn er ook dvd lezer/brander.
Dus zie moet je helaas kopen!

Maar eerst even voor alle zekerheid:

Wat staat er aan de buitenkant van het laadje waarin je je cd of dvd stopt, dus op de lade zelf?

Laatst bewerkt:
Nee, dat is geen software, maar hardware. net als de cd lezer/brander die je nu hebt zijn er ook dvd lezer/brander.
Dus zie moet je helaas kopen!

Maar eerst even voor alle zekerheid:

Wat staat er aan de buitenkant van het laadje waarin je je cd of dvd stopt, dus op de lade zelf?

er staat op PC dvd rom en dat je internet nodig hebt !

Dan heb je inderdaad geen dvd speler/brander en moet je die dus kopen!
Ziet er net zo uit als waarnaar je net gekeken hebt, maar dan voor dvd (en cd past daar ook in)

Dan heb je inderdaad geen dvd speler/brander en moet je die dus kopen!
Ziet er net zo uit als waarnaar je net gekeken hebt, maar dan voor dvd (en cd past daar ook in)

ik heb ook op mijn andere pc boven wel een dvd speler kan ik die anders verwisselen met mijn pc hier daar staat dvd op en rw en da teken ook van daarnet

Haal eerst die speler waar 52x op staat er uit. Die zit aan de zijkanten in je kast vast met schroefjes en twee kabels, een voor de voeding en een naar je moederbord. Die twee kabels ALLEEN uit je speler halen.

Dan even goed opletten. Achter op die speler zie je, wanneer je die er uit hebt, een klein "jumpertje"zitten, een mini-stekkertje. Die kan op meerdere posities ztten, master of slave genaamd. Kijk op welke stand deze staat.

Haal nu de dvd speler uit de andere computer. Zorg dat het jumpertje daar achterop hetzelfde komt te staan als op de speler die je eruit gehaald heb.
Dan dvd speler in je computer, kabels weer aansluiten, vastschroeven en klaar.

De 52x speler zet je nu op dezelfde manier in je computer boven!

Laatst bewerkt:
Wat ook kan als ik me niet vergis,

Guildwars van de guildwars website downloaden
Er staat als het goed is dat je alleen de normale versie kan downloaden MAAR als je inlogt op je guildwars account download guildwars automatisch de mappen etc. die je nodig hebt voor guildwars nightfall.

En nog iets, volgens mij als je guildwars installeert (de eerste versie dan) begint je installatie toch klein en moet je alsnog de mappen downloaden (de meeste).

Trouwens, speler wisselen is ook niet lastig, gewoon kwestie van stekkertjes goed uit elkaar houden zoals mrmusic beschreef.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

Laatst bewerkt:
Wat ook kan als ik me niet vergis,

Guildwars van de guildwars website downloaden
Er staat als het goed is dat je alleen de normale versie kan downloaden MAAR als je inlogt op je guildwars account download guildwars automatisch de mappen etc. die je nodig hebt voor guildwars nightfall.

En nog iets, volgens mij als je guildwars installeert (de eerste versie dan) begint je installatie toch klein en moet je alsnog de mappen downloaden (de meeste).

Trouwens, speler wisselen is ook niet lastig, gewoon kwestie van stekkertjes goed uit elkaar houden zoals mrmusic beschreef.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

waar kan ik dat dan gewoon downloaden ?

Yup,
Precies..!
En anders gewoon account aanmaken als je hem nieuw hebt gekocht.. maar dat is gewoon kwestie van stappen volgen! niet moelijk dus!

Veel Speelplezier!

(PS, ik vond hem erg leuk.. maar kan niet wachten op Gw2
ohja,, op het begin kunnen mappen laden erg irritant zijn.. ik heb wel eens een uur moeten wachten.. maar als je dan later terug komt dan hoeft dat uiteraard niet.. ff wachte soms dus! (heb je bij cd ook hoor, die laad tijd)

Das vrij normaal. Komt door de regelmatige updates. Als je een poosje niet speelt kan deze laadtijd inderdaad hoog oplopen.

Ben zelf druk in Eye of the North, heb de rest al gedaan en wahct ook met smart op GW2!

Maar laat even weten of het lukt via de gameclient!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan