Nero 7 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sopur

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2002
Hoe kan ik Nero 7 helemaal van mijn computer verwijderen?
Ik heb dit via configuratiescherm-software verwijderd maar als ik dan op mijn c-schijf kijk dan staat er nog een heleboel van Nero op.
Ik heb ook via JV16 het register geschoond.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Ik heb dit tool gebruikt maar na het opnieuw opstarten liep de computer totaal vast op het bureaublad.
Na systeemherstel duurt het nu bijna 10 minuten voordat de computer is opgestart.
Als hij opstart dan gaat hij gewoon naar het bureaublad maar daar blijft hij hangen.

Enig idee hoe dit op te lossen?

Indien je system restore gebruikt, een restore point terug zetten en de verwijzingen in het register handmatig verwijderen, b.v. door met RegCleaner die op te zoeken en de desbetreffende bestanden ook.

Jozo. Ik liep helemaal vast met het verwijderen van Nero. Vele bijzondere progjes gedownload en ik zag op jouw site de verwijzing. Alles is oke verlopen. Prachtig. Thanks.

nero 7 verwijderen lukt niet

Ook bij mij lukt het niet om n7 te verwijderen.Ik heb vista en is niet compattiple met nero7.Bij mij geeft hij aan :Aangepaste dll actiebestand is vastgelopen bij laatste aanroep in functie nero ag .en dan wordt het installatie programma afgesloten:evil:

Jozo. Ik liep helemaal vast met het verwijderen van Nero. Vele bijzondere progjes gedownload en ik zag op jouw site de verwijzing. Alles is oke verlopen. Prachtig. Thanks.

Ook bij mij lukt het niet om n7 te verwijderen.Ik heb vista en is niet compattiple met nero7.Bij mij geeft hij aan :Aangepaste dll actiebestand is vastgelopen bij laatste aanroep in functie nero ag .en dan wordt het installatie programma afgesloten:evil:

De vraag is anderhalf jaar oud. Gelieve voor een vraag een nieuw topic te openen! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan