Opstarten Media Player Classic faalt

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanSolingen

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006
Bij het opstarten van Media Player Classic (verscheidene versies) in Windows XP Prof. komt altijd deze melding:
In Media Player Classic is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Dit gechiedt ook als ik MPC als eerste opstart.
Wie heeft een oplossing voor dit probleem

combaliteit

Je kunt ook proberen windows media player in een andere combilateit aftespelen je klikt met je rechter muisknop eigenschappen combaliteit en zet die op 98 als dit niet werkt kun je ook kijken of het aan je computer ligt (een file mist of zo) en anders kun je nog deinstaleren

Je kunt ook proberen windows media player in een andere combilateit aftespelen je klikt met je rechter muisknop eigenschappen combaliteit en zet die op 98 als dit niet werkt kun je ook kijken of het aan je computer ligt (een file mist of zo) en anders kun je nog deinstaleren

Bij Windows Media Player is "Eigenschappen" een niet te selecteren optie

Ik heb nu de VLC mediaplayer van hogeschool Twente gedownload en deze werkt perfect voor mijn doel!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan