CaptainCavemaNL
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2007
Onlangs een hardware-update gedaan, omdat ik toch nog even vooruit wilde met deze PC.
Dit zijn de specificaties:
Kast: QF50D
Moederbord: ASROCK 775i6G
Processor: Intel Celeron D 2,6 Ghz
Werkgeheugen: 1536 MB DDR
Harde schijf: Hitachi 7K250 80 GB
Videokaart: ATI Radeon 1950 Pro
Besturingssysteem: Win XP Home OEM SP2b NL
DVD-speler: AOPEN
Voeding: Coolerfan 430 Watt
Nu heb ik nog steeds problemen met mijn PC, ondanks een nieuwe voeding. Het scherm flikkert in-game, niet met de standaard applicaties. Verder loopt het geheel vast als ik een game speel, dan hapert ook het geluid.
Voorheen kreeg ik dan in-game het signaal 'No signal', de videokaart viel dan weg, omdat ik er een voeding op had staan van 350 watt.
Verder heb ik de nieuwste driver op de graka al geïnstalleerd; de 7.10. De 7.7 schijnt minder problemen te hebben, misschien die eens installeren.
Wat zou nog meer het probleem, en -nog belangrijker- de oplossing hiervoor kunnen zijn?
Dit zijn de specificaties:
Kast: QF50D
Moederbord: ASROCK 775i6G
Processor: Intel Celeron D 2,6 Ghz
Werkgeheugen: 1536 MB DDR
Harde schijf: Hitachi 7K250 80 GB
Videokaart: ATI Radeon 1950 Pro
Besturingssysteem: Win XP Home OEM SP2b NL
DVD-speler: AOPEN
Voeding: Coolerfan 430 Watt
Nu heb ik nog steeds problemen met mijn PC, ondanks een nieuwe voeding. Het scherm flikkert in-game, niet met de standaard applicaties. Verder loopt het geheel vast als ik een game speel, dan hapert ook het geluid.
Voorheen kreeg ik dan in-game het signaal 'No signal', de videokaart viel dan weg, omdat ik er een voeding op had staan van 350 watt.
Verder heb ik de nieuwste driver op de graka al geïnstalleerd; de 7.10. De 7.7 schijnt minder problemen te hebben, misschien die eens installeren.
Wat zou nog meer het probleem, en -nog belangrijker- de oplossing hiervoor kunnen zijn?