Vista vraag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor jullie hulp, maar ik ga geen vista kopen voor 9 tientjes er zijn zat manieren om die code te omzeilen, dan maar ILLEGAAL !

Bill Gates kan de POT OP ! hij is al rijk zat !

Laatst bewerkt:
Hoi !

@Pasja: je hebt natuurlijk helemaal gelijk: aktiveren gaat absoluut niet lukken !

Dat het met XP vroeger wel ging, tja, maar nu ook niet meer.

Maar @T.S. kan maximaal 3 maanden genieten van zijn Vista-installatie via de -rearm-methode.

Als hij dat wil is het nog niet eens illegaal en wens ik 'm veel Vista-plezier !

Misschien dat hij na die periode zo overtuigd is van de Vista-kwaliteit dat de tip van @mrmusic voor lief neemt.....

Greetz,

Harry...

Bedankt voor jullie hulp, maar ik ga geen vista kopen voor 9 tientjes er zijn zat manieren om die code te omzeilen, dan maar ILLEGAAL !

Bill Gates kan de POT OP ! hij is al rijk zat !

Helemaal begrijpen doe ik dit soort reactie's nog steeds niet. AH is ook een miljardenconcern daar loop je toch ook niet naar buiten zonder betalen. De buurman naast gaf zonder overdrijven €1800.- voor een goede computer ( zelf de onderdelen gekozen en de computerboer in elkaar laten zetten) En begint dan ineens aan mij te vragen om de VistaDVD omdat hij ook €90.- voor de motor van de computer te duur vind?? Nee dus. Zal allemaal wel, maar ik koop het wel gewoon, Spaart een hoop gez*ik.:D

Jurrien,
grappig dat je dit schrijft. Ik heb na de reactie van Dark even zitten denken en kwam al snel tot de conclusie dat ik niet roomser ben dan de Paus:
Legaal heb ik ->
Windows
Office
Nero

maar niet legaal heb ik een stuk of 10 progjes, varierend van filmbewerkingsprogjes naar OziExplorer tot Abbyy finereader (een perfect scanprogramma voor teksten) dus tja, ik denk dat ik niet beter / slechter ben dan al die andere users.................?

Dat is ook niet waar ik op doel, Ook ik heb wel een paar kleine progs die niet helemaal legaal zijn,. Maar nu juist bij Vista of XP heb/had ik gewoon geen zin in dat gezeur en zeker niet als ik de prijs van mijn hardware afzet tegenover die €90.- voor Vista Premium.het OS is toch de motor waar het om gaat.En veroordelen doe ik niemand, iedereen moet het zelf weten. maar ik heb geen zin in gezeur over het belangrijkste van mijn computer ( Vista in dit geval ).

Laatst bewerkt:
trouwens hoe wil microsoft mij een boete geven lol ?? wat een onzin ze hebben m'n adres toch niet ? ik heb gister een aantal uren gegooglet, en heb een aantal manieren gevonden om de licentie honderden jaren uit te stellen :thumb: dus is gewoon ge*** wat jullie hier vertellen ;) en ik kan hem dan ook gewoon updaten ! zonder licentie !

Fijn voor jou toch. Mijn mening is dat ik liever €90.- betaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan