nieuwe pc en meteen weer raak

• Onderwerp starter Onderwerp starter fct
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fct

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
hoi ik heb afgelopen week een nieuwe pc gekocht en nu krijg ik als ik op het internet zin krijg ik soms gewoon een andere site erbij opgestart wat kan ik hier aan doen en welk antivirus programma bevelen jullie aan?
groeten

Het heeft idd ook een pop-up blokker (KIS) (Kaspersky Internet Security)

Ik heb niet eens een virusscanner, alleen windows firewall. ik heb nergens last van. je moet gewoon een spyware scanner eroverheen halen. Dan ben je er ook van af. blokken heb geen zin want dan zijn ze er nog alleen ze komen niet te voorschijn, weghalen lijkt me een beter idee ;)

Ik heb niet eens een virusscanner, alleen windows firewall. ik heb nergens last van. je moet gewoon een spyware scanner eroverheen halen. Dan ben je er ook van af. blokken heb geen zin want dan zijn ze er nog alleen ze komen niet te voorschijn, weghalen lijkt me een beter idee ;)

E.e.a is afhankelijk wat voor pop-up het is, het kan worden veroorzaakt door spyware, maar verschillende sites gebruiken ook ‘normale pop-ups’ en dat heeft niets met spyware uit te staan.

meestal komt er een van een ringtone ofzow

Dat is waarschijnlijk een 'gewone pop-up', en geen spyware.

jah dat is die pc
maar hoe kan ik het het meest verminderen want het is verrekte irritand

Dat is waarschijnlijk een 'gewone pop-up', en geen spyware.

om eerlijk te zijn heb ik bijna nooit pop ups. af en toe 1 mar dat zit ik ook op niet bepaald legale sites. maja liefs zit ik er niet op vanwege virussen maarja soms moet je er iets vanaf halen^^

internet explorer blokkeerd ook veel pop ups bij mij. denk dat ik daarom zo weinig heb. als hij er zoveel heeft en het ook echt irritant vind te worden ben je toch ergens geweest dat spyware heeft achter gelaten.

laatste tijd krijg ik een pop up in me venster waar ik mee bezig was, dan wordt je doorgelinkt naar een viruscanner site die je pc wil scannen voor niks omdat ze dneken dat er virussen of spyware op me pc staat, enige spyware zijn hun zelf ;)

ik weet niet of Kaspersky freeware is, maar moet je er voor betalen zou het niet kwaad kunnen om te kijken of je het kan oplossen met anti spyware freeware. we zijn ten slotte nederlanders he:o ( of zijn er belgen bij?)

maarja Kaspersky kan een oplossing zijn
kan geen kwaad om een spyware scan eroverheen te halen

2e optie kiezen: adaware

Laatst bewerkt:
ik weet niet of Kaspersky freeware is, maar moet je er voor betalen zou het niet kwaad kunnen om te kijken of je het kan oplossen met anti spyware freeware. we zijn ten slotte nederlanders he:o ( of zijn er belgen bij?)

Nee, je moet er wel na 30 dagen voor betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan