Bitcomet TCP/IP instelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spriggan

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2006
Hallo iedereen,

Ik heb sinds eergisteren een nieuwe laptop :)
Nu ben ik druk bezig met installeren van software.
Maar ik loop tegen een probleempje aan met Bitcomet 0.96.

Als ik BitComet opstart en wil downloaden dan zegt hij iets over Half Open TCP Connection.
Ik weet niet wat het inhoudt maar ik zie wel dat het downloaden niet op schiet :(
Nu ben ik op het forum ook aan zoeken geweest maar ik begrijp het niet helemaal.
Want je moet de Current Half-Open Limit hoger zetten volgens mij.
Maar ik kan dit niet zo in BitComet doen omdat het steeds weer na de oude gaat.

Dit zijn de huidige instellingen van BitComet:
- Current OS version Windows Vista
- TCPIP SYS version 6.0.6000.16386
- Current Half-Open Limit 10

Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt :thumb:

Vriendelijke groet

Hoi

Ik zal je in het snel uitleggen waarom jij het probleem hebt in xp sp1 maakte microsoft gebruik van andere instellingen toen sp2 uitkwam moest er het een en ander veranderd worden ,dus kwam bitcomet met een patch nooit gezien ?????
rechts onder in je beeld,die patch kan je halen en je in stellingen in je windows TCP/IP veranderen IK RAAD JE AAN MET KLEM DOE DIT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!
ook al zou de patch goed werken ik kwam ook maar tot 50 kb/s.en met patch 53kb/s
een andere optie is gooi je vesie eraf en ga terug naar een oudere versie 94 is nu beta ik dacht uit mijn hoofd dat 0.74 of daar omtrend bitcomet je de keuze laat dat hun de patch toepassen dan is er geen vuiltje aan de lucht.

Nu ff wat anders als je een avi download en je doet dat snachts dan is hij toch binnen smorgens en anders moet je eweka nemen en betaald dl als je met 300kb/s tegelijk wil dl.

Andere opties zijn er echt niet niet het ligt eraan wat je download maar ik vindt bitcomet toch we

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan ga ik weer naar een oudere versie van BitComet
Want daar had ik snelheden van 700 kb/s
Die site van piratebay staat bij mij in de favorieten :D
Ook K N I P is een goede
Bedankt

@ Nixs en Spriggan: Illegaal content verwijderd.

Laatst bewerkt:
@ Nixs en Spriggan: Illegaal content verwijderd.
Hey Paul
What is this???? illegaal content verwijderd de gehele data bank van helpmij staat vol over dl met limewire,utorrent en noem maar op.
Wat is hier illegaal en dan nog niemand heeft ieder program op zijn pc alles legaal staan zeker hollanders niet die betalen het liefst niet eens een klein bedrag aan helpmij
Kan je mij ff uitleggen wat ik fout heb gedaan ik heb deze man behoed om grote fouten te maken door instellingen in zijn windows te gaan veranderen ik ben ter goede trouw geweest

Groetjes Jos

Dan ga ik weer naar een oudere versie van BitComet
Want daar had ik snelheden van 700 kb/s
Die site van piratebay staat bij mij in de favorieten :D
Ook K N I P is een goede
Bedankt
Als jij snelheden haalt van 700kb wat ik erg veel vindt zou ik die bitcomet nooit opdaten grts Nixs

de gehele data bank van helpmij staat vol over dl met limewire,utorrent en noem maar op.

Maar geen links en verwijzigen waar je de warez haalt.
Dat staan we niet toe.
En als jij er 1 ziet, dan mag je die melden dmv de "Meld Misbruik" knop.

Maar geen links en verwijzigen waar je de warez haalt.
Dat staan we niet toe.
En als jij er 1 ziet, dan mag je die melden dmv de "Meld Misbruik" knop.
Okay Paul
dit zijn jullie regels waar ik mij in het vervolg dan ook aan zal houden :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan