Gebruikeraccaunts

Status
Niet open voor verdere reacties.

deham

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
Beste mensen heb een probleempje, ik heb met mn domme kop mijn accaunt verwijdert en als ik mijn pc nou opstart ben ik al mijn fotos kwijt en nog erger mijn tekeningen:( is er een mogelijkheid om die nog terug te vinden of niet?:confused: alvast bedankt :thumb:

mvg

Deham

ik heb met mn domme kop mijn accaunt verwijdert
Het is niet duidelijk wat je precies hebt gedaan. Heb je al in Configuratiescherm, Gebruikersaccounts, gekeken bij "Een account wijzigen" om te zien of je gebruikersaccount als inactief staat en je het weer kunt activeren?

Download en installeer anders TweakUI, een van de Powertoy's voor Windows XP. Open TweakUI en klik in de linkerkolom op "Logon" en zet een vinkje voor de regel van je account (als het er tussen staat). Herstart je PC. Is het weer in orde?

Om de diverse gebruikersaccounts te zien: ga in Mapoties in het Configuratiescherm naar Weergave en selecteer: "Verborgen mappen en bestanden weergeven." Ga daarna naar C:\Documents and Settings\jouwgebruikersnaam\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\, maar ook naar C:\Documents and Settings\anderegebruikersnaam\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\. Verplaats daar geen mappen of bestanden want dan krijg je problemen.

Laat even weten hoe het is verlopen tot nu toe.

Laatst bewerkt:
Bij een accaunt weizigen staat hij er niet meer tussen en met die tweakUI kan ik m ook niet vinden en mapopties in configuratie centrum:confused:? die zie ik er niet bij staan.. ik had een accaunt aan gemaakt dus die ik later weer heb verwijdert weet al niet eens meer waar ik dat gedaan heb :p... scheen dus de verkeerde te hebben verwijdert..... ben nou alles kwijt alleen de programmas die ik geinstaleert heb staan er nog op, ook niet allemaal trouwens:( nog bedankt voor de snelle reactie:thumb:

Kun je een Systeemherstel uitvoeren naar een datum voor de datum waarop je dat account hebt verwijderd?

yes!:thumb: systeem hertselletjuh is gelukt! al mijn fotos en tekeningen heb ik terug, hartelijk dank voor je reacties:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan