PC ontvangt geen hardware.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thepc1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Mijn PC ontvangt geen hardware. Ik heb laatst een schijfopruiming gedaan waarbij ook de driver van mijn soundcard weg is. Als ik nu bij apparaatbeheer kijk zie ik niks staan. Ook mijn printer vind de PC niet en als ik iets via USB erin stop werkt het ook niet. Wat moet ik nu doen???

In ieder geval de ooit meegeleverde moederbord cd / chipsetdrivers cd opnieuw installeren.
Daarna naar de site van de geluidsfabrikant gaan en de driver downloaden? (Geldt alleen als je een losse geluidskaart hebt. Heb je Sound on board, dan zou het allemaal goed moeten komen als je de moederbord drivers installeert.)

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.

Verplaatst naar de XP sectie.
Moch je een ander besturingsysteem hebben, en je vraag in een ander sectie willen hebben, neem dan even contact op met betreffende moderator door op "Meld misbruik in dit bericht" te klikken.

In ieder geval de ooit meegeleverde moederbord cd / chipsetdrivers cd opnieuw installeren.
Daarna naar de site van de geluidsfabrikant gaan en de driver downloaden? (Geldt alleen als je een losse geluidskaart hebt. Heb je Sound on board, dan zou het allemaal goed moeten komen als je de moederbord drivers installeert.)

Ik heb die CD's niet meer, en als ik de driver van de chipset wil installeren staat er
dat mijn PC niet aan de minimale PC eisen voldoet, en de driver van mijn moederbord kan ik nergens vinden(Compaq EVO D510 CMT)

Ja oké en wat gebeurt er dan als je bij Compaq op de website naar de ondersteunings / download secties gaat en je selecteert / toetst daar het typenummer van je pc in?

Ja oké en wat gebeurt er dan als je bij Compaq op de website naar de ondersteunings / download secties gaat en je selecteert / toetst daar het typenummer van je pc in?

Er staar dat de pagina niet werkt, of dat er een probleem is met de link. Maar hoe kan het komen dat die installaties van de drivers van de chipset niet meer werken?

Ik heb ook even gekeken bij HP / Compaq en idd. daar gebeuren vreemde dingen op de site. Ik denk dat je de telefoon moet gaan gebruiken..............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan