Legaal of illegaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
De eertse is een link naar een torrentsite en de tweede is naar een niet officiële uitgave van SP1...kortom mag allebei niet.

Verder ga ik hier niet op in, je snapt het zelf ook.

Wat betreft die andere links daar gaan we naar kijken.
Bedankt voor het melden.

In navolging op dit topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2123893, ben ik verbaasd dat deze gesloten is omdat het illegaal zou zijn. Hierin wordt verwezen naar een betá versie van SP1. Het gaat hier dan om een R(elease) C(andidate) SP 1.

In mijn ogen is dit dus volkomen legaal.

En wanneer beta versie's niet mogen worden aangeboden, snap ik het volgend topic niet: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=309188

Graag je reactie!!

Zie deze pagina.
Hierin staat dat het naar bètatesters gestuurd is, DUS niet naar iedereen. Daarmee is het downloaden van deze bèta in mijn ogen niet toegestaan.

Maar wanneer je handelt via de link die ik had weggezet, komt de update gewoon via Windows Update binnen.
Dus zo illegaal lijkt het me dan niet.

Maar wanneer je handelt via de link die ik had weggezet, komt de update gewoon via Windows Update binnen.
Dus zo illegaal lijkt het me dan niet.

Wat je zegt, je moet eerst een handeling verrichten, wat dus niet zo hoort.
Wanneer Microsoft de update vrijgeeft krijg je 'm vanzelf binnen bij je windows updates.

Hallo9 !

Zoals iedereen waarschijnlijk wel weet inmiddels ben ik beta-tester bij Microsoft.

Dat ik een afspraak met Bill niet na kom, en een schuilnaam gebruik, is mijn probleem !

Servicepack 1 R.C. is absoluut niet illegaal (komt immers van Microsoft !), en om problemen met uploaden (groter dan 100 Mb) te vermijden hebben we er en torrent van gemaakt.

Als dat in strijd is met de huisregels: mijn excuses !

Ik zal het bestand nu oploaden naar www.rapidshare.de en daarna hier opnieuw plaatsen.

Het probleem is dan dat je 6 pakketjes moet downloaden; dit kost je uren tenzij je daar een betaalde account hebt !

Zolang ik op dit forum kom heb ik al de nieuwste update's hier geplaatst, en nog nooit geen commentaar gehad !!

Willen jullie weer es roomser zijn dan de paus ?

Heb dan tenminste het fatsoen op me een persoonlijk bericht te sturen en een en ander uit te leggen.

Greetz,

Harry.

en zoals je kunt zien zijn de links in het topic van mrmusic dood....dus die verwijzen nergens meer naar.

Helaas maar waar kunnen wij ook niet alles zien en zijn wij afhankelijk van gebruikers die er ons op wijzen. Gebeurt dat niet dan is net zoals in jou geval Harry het voorkomen dat deze zaken er door slippen. Wat betreft de mail, het is net bekend en je kan niet van ons verwachten dat wij jou binnen 10 minuten een PB gaan sturen toch?
We bespreken zulke zaken eerst en hebben besloten om dit gewoon als een slippertje te zien en jou daarom niet persoonlijk te benaderen. Veel gebruikers reageren dan van "ik die 1 keer wat fout en krijg gelijk een mail" dat dit voor jou anders is begrijp ik op zich wel maar we kunnen nu eenmaal niet in de hoofden van duizenden gebruikers kijken. Mocht je er prijs op stellen dan zijn we naar mijn idee best bereid jou nog een bericht te sturen.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Blijft het feit dat ik niet in zie hoe iets dat van Microsoft beschikbaar gesteld wordt illegaal kan zijn !

Denk je nu echt dat Bill niet weet dat iedere scheet die hij laat binnen een uur op internet staat ?

Daar wordt gewoon vanuit gegaan: hoe meer testers, hoe beter,

Alleen kunnen ze dat niet hardop zeggen, want vooral in de VS krijgen ze dan een evt. systeemcrash onmiddellijk een schadeclaim aan hun broek.

Maar goed: warez o.i.d. zal ik hier zeker niet posten.

Degenen die iets willen weten over crack's etc. weten me echt wel te vinden zonder dat ik daar @helpmij mee belast.

Het gaat me puur om nieuwe ontwikkelingen, en dat wil ik delen.

Greetz,

Harry.

Na het mailtje of mijn vraag is opgelost, zal ik hem maar op opgelost zetten.
Echter mijn gevoel zegt dat hij niet is opgelost. :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan