Service Pack 2 voor Visual Studio's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HellupUandMe

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Yo mensen,

Op mijn computer kan ik geen Service Pack 2 installeren omdat microsoft denkt dat ik een illegale versie heb van windows. Om Visual studio's 2005 te kunnen installeren heb je Service Pack 2 nodig. Maar kan je Visual Studio's dan toch niet zonder SP2 installeren?

Meestal kun je zo'n SP ook wel via internet krijgen.

Ja bedankt jongens, maar het probleem is dat ik SP2 niet kan installeren. K'had het namelijk al gedownload maar bij het installeren beweert ie weer dat mijn windows illegaal is.

Ja bedankt jongens, maar het probleem is dat ik SP2 niet kan installeren. K'had het namelijk al gedownload maar bij het installeren beweert ie weer dat mijn windows illegaal is.

Ja, dat probleem had ik toen ook. Maar heb wel gewoon een versie van het internet kunnen installeren. (anders bestaan er ook nog wel manieren om Windows te laten denken dat je legaan bent. Zoeken zou ik zeggen :P)

Tja. Maar welke zoekopdrachten typ je dan in bij Google? Ik krijg namelijk alleen maar van die sites van "Microsoft komt met een nieuw service pack voor de windows gebruikers. Zowel voor de legal als illegale versies van windows XP" wat dus niet zo is en ik zit ook niet op van die nieuwsberichten te wachten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan