Hide SSID .......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ommeren

Banned
Lid geworden
8 aug 2007
Hoi,

Als ik ervoor kies om de netwerknaam op de router te verbergen, kan na een herstart van notebook en pc, het netwerk niet meer worden gevonden.
Moet ik nog iets instellen op de pc en notebook, waardoor het netwerk direct wordt gedetecteerd? Windows XP

Je verbergt het netwerk en vervolgens vind je het gek dat hij niet meer gevonden kan worden?:P

Je moet het netwerk vinden dmv te zoeken op het ssid

Je verbergt het netwerk en vervolgens vind je het gek dat hij niet meer gevonden kan worden?:P

Je moet het netwerk vinden dmv te zoeken op het ssid

Je kan ook je SSID verbergen voor "onbekenden". Heb ik thuis ook en zolang ik dat netwerk bij mijn draadloze netwerken heb staan (lees: heb toegevoegd) heb ik prima verbinding.

@TS: Wat ik doe (bij bijv. een nieuwe pc oid) is de SSID 'hard' toevoegen bij je draadloze netwerken. Dan werkt alles bij mij gewoon.

Je kan ook je SSID verbergen voor "onbekenden". Heb ik thuis ook en zolang ik dat netwerk bij mijn draadloze netwerken heb staan (lees: heb toegevoegd) heb ik prima verbinding.

@TS: Wat ik doe (bij bijv. een nieuwe pc oid) is de SSID 'hard' toevoegen bij je draadloze netwerken. Dan werkt alles bij mij gewoon.

Dat is dus precies wat ik ook bedoelde. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan