[COD4] Raar beeld multiplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hoi

ik wilde COD4 multiplayer gaan doen, join ik een server, krijg ik een heel raar beeld.. in de single player mode is er niks aan de hand, en de multiplayer heeft het gister nog goed gedaan...

wat is hier een oplossing voor?

Laatst bewerkt:
lijkt wel een soort van vlek. Is dat alleen als je zwaar geraakt bent of altijd tijdens het spelen?
Heb je ook al geprobeerd met je graphics te knutselen?

Hoi

ik wilde COD4 multiplayer gaan doen, join ik een server, krijg ik een heel raar beeld.. in de single player mode is er niks aan de hand, en de multiplayer heeft het gister nog goed gedaan...

wat is hier een oplossing voor?

Nieuwe drivers van de video kaart geinstalleerd?
Nieuwste versie van DirectX geinstalleerd?

Standaard instellingen teruggezet binnen CoD4?
Al Opnieuw geinstalleerd?

Loop ff het lijstje door.. Als het nog steeds niet werkt hoor ik het wel ;)

hmm ik heb geen idee hoe het kwam, dat scherm kreeg ik meteen toen ik in het spel kwam, en onder windows vista zelf, gaf hij aan dat het windows aero thema niet is ingeschakeld.

Toen ben ik naar apparaatbeheer gegaan en heb ik de hele videokaart er maar uit gegooid, en opnieuw geinstalleerd.. :shocked:

maar dit werkte wel! :D

maarja best wel raar natuurlijk dat dat zo ineens gebeurt..:confused:

Als dan hiermee het probleem is opgelost, zet je dan de status ook even op opgelost? :thumb:

Als die dat nog steeds doet dan gok ik dat je een Nvidia kaart hebt 7xxx series want als dat zo is moet je even de nieuwste drivers downloaden deze kun je hier downloaden

En als je NVIDIA hebt en NA die drivers nog niet werkt volg dan de stappen:

1. Ga naar je bureaublad
2. Rechtermuisknop op Bureaublad
3. Nvidia Configuratie scherm ( oftewel Nvidia Control Panel )
4. Dan krijg je een control panel voor je
5. Dan ga je naar: ''Adjust Image settings with Previeuw'' ( GELIJK DE EERSTE met dat rondraaiende NVIDIA logo )
6. Dan kun je daar 3 dingen aanvinken en waarschijnelijk is de laatste bij jou aangevinkt dus vink de EERSTE OF DE TWEEDE aan.
7. Dan Apply drukken en scherm afsluiten

Have Fun playing COD4 ;)

Als die het DAN NOG niet werkt dan weet ik het ook niet meer LOL

Succes

ik heb een NVidia GeForce 8600 GTS.. het probleem (nog) niet weer gehad.. maar als ik het weer krijg kijk ik hier wel ff naar! :thumb:

ik heb een NVidia GeForce 8600 GTS.. het probleem (nog) niet weer gehad.. maar als ik het weer krijg kijk ik hier wel ff naar! :thumb:

kijk dat probleem had ik dus ook bij 8600GTS 512MB en toen deed ik die stappen geen problemen meer :) hf ;)

vanmiddag weer dit probleem, dat lijstje doorgelopen en hij deed het weer! :thumb:

dus.. mocht iemand ditzelfde probleem hebben, hierboven staat de oplossing! :cool:

Bedankt!:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan