polderploer
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 sep 2007
Ik heb een volledig werkende macro welke nummers en data toevoegd aan een excellijst en hier hyperlinks aan koppelt.
Nu stuit ik op het volgende probleem:
Zodra ik de lijst laat delen via werkmap delen, werkt de macro niet meer. Hij vult de data nog wel in, maar een hyperlink wordt niet meer geplaatst.
Zodra ik de werkmap niet laat delen werkt het perfect.
Echter het is de bedoeling dat meerdere mensen gebruik maken van de macro en dat alle gegevens in de excellijst worden weggeschreven.
Misschien zijn er ook wel andere oplossingen alleen het probleem is dat sommige gebruikers de excellijst open hebben staan en dat er tegelijkertijd een andere gebruiker via de macro gegevens invoert.
Wie kan mij helpen??
Nu stuit ik op het volgende probleem:
Zodra ik de lijst laat delen via werkmap delen, werkt de macro niet meer. Hij vult de data nog wel in, maar een hyperlink wordt niet meer geplaatst.
Code:
ActiveSheet.Hyperlinks.Add Anchor:=Selection, Address:="K:\proef\" & ws.Cells(iRow, 1).Value & ".doc"
Zodra ik de werkmap niet laat delen werkt het perfect.
Echter het is de bedoeling dat meerdere mensen gebruik maken van de macro en dat alle gegevens in de excellijst worden weggeschreven.
Misschien zijn er ook wel andere oplossingen alleen het probleem is dat sommige gebruikers de excellijst open hebben staan en dat er tegelijkertijd een andere gebruiker via de macro gegevens invoert.
Wie kan mij helpen??