slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisshop

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
als ik de computer in slaapstand wil zetten en het lichtje van de harde schijf brandt nog(computer is aan het rammelen) dan krijg ik hem niet uit de slaapstand door op de aan/uitknop te drukken.
Als ik dan de aan/uitknop een tijdje vasthoud, sluit de computer af. Ik start hem weer op en dan wordt langzaam de windowssessie weer hervat.
Ook heb ik een paar keer meegemaakt, dat, als de computer in de slaapstand stond, die weer aanstond, zonder dat ik wat gedaan had.
Hoe zet ik de computer in de slaapstand zonder deze problemen.

als ik de computer in slaapstand wil zetten en het lichtje van de harde schijf brandt nog(computer is aan het rammelen) dan krijg ik hem niet uit de slaapstand door op de aan/uitknop te drukken.
Als ik dan de aan/uitknop een tijdje vasthoud, sluit de computer af. Ik start hem weer op en dan wordt langzaam de windowssessie weer hervat.
Ook heb ik een paar keer meegemaakt, dat, als de computer in de slaapstand stond, die weer aanstond, zonder dat ik wat gedaan had.
Hoe zet ik de computer in de slaapstand zonder deze problemen.
Ik dacht dat je uit de slaapstand geraakt door de muis of een toets te beroeren. Dus niet de aan/uit-knop.
De volgende updates kunnen misschien ook sommige van deze problemen verhelpen.

http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?pocId=&freetext=sluimerstand&DisplayLang=nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan