Fouten opsporen

Status
Niet open voor verdere reacties.

memhersan

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Hoi,
Zijn er veilige programma's die fouten kunnen opsporen in je PC.? Ik heb steeds korte vastlopers(30 sec) en kort daarna opnieuw. Ook krijg ik af en toe een blauw scherm met de waarschuwing"fatale fout" etc. Virusscanner, adware en spybot ontdekken niets.
wie weet raad?
Ton

Hoi !

Als je es begint met de exacte foutmelding hier te plaatsen, kunnen we hopelijks iets zinnigs zeggen !

Voor hardware-problemen zijn er diverse tooltjes te downloaden; maar juist uit die foutmelding kunnen we hopelijk opmaken waar te zoeken.

Greetz,

Harry.

Als het zich niet direct voordoet ( meestal niet als je er op zit te wachten;)) kun je ook in computerbeheer kijken in je logboeken of daar soms foutmeldingen staan. ( kan bijna niet anders)

Als het zich niet direct voordoet ( meestal niet als je er op zit te wachten;)) kun je ook in computerbeheer kijken in je logboeken of daar soms foutmeldingen staan. ( kan bijna niet anders)

Klopt, ik heb inderdaad fouten gezien in het logboek. Maar gezien mijn kennis van zaken is het voor mij acabadabra. Kan ik iets met deze foutmeldingen?
bijvoorbeeld systeem:
fout 28-11-2007 20.00 uur Schedule geen 7901 nvt

bijvoorbeeld toepassing:
fout 26-11-2007 22.58 application hang (101) 1002 nvt

beide foutmeldingen staan er tamelijk vaak op

Ton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan